V
Venakko Milanna
Vieras
Mitä te ostatte joululahjaksi perheelle tai mikä yllätys teette?
Mä ajattelin tehdä niin että, sanon lapsille että ennen joulua kun menette nukkumaan teidän pitäsi laita jotain pientä ruokaa, kun yöllä kun joulupukki tulee teille tuomaan lahjoja, se halua syödä, pitkään matkan takia. Sitten kun he menevät nukkumaan mä menen sotkemaan keittiö, sekä heitän jonnekin nurkkaan joulupukin hattu, niin kuin se oikeasti oli meillä
. Kun lapset herää mä teen vaan oho katsokaa, täällä oikeasti oli joulupukki ja löydän sen hatunkin, sitten sanon lapsille mennään katsomaan mitä se on meille tuonut ja joulukuusin alle pitää olla monta lahjoja (saa antaa vinkki mikä olis jotain sellaista mistä he ylläty) sitten syödään jotain kiva, teen illalla jo valmiiksi herkkuja ja haluan nyt jo alkaa etsimään joku pieni matka, mihin voisi lähteä perheen kans samana päivänä, vaikka kylpylä tai mitä vaan missä vaan olisi joulu tunnelma. Mitlä kuulosta? Tämä idea vaan mulla on nyt, oletteko te suunnittelet jo jotain
Mä ajattelin tehdä niin että, sanon lapsille että ennen joulua kun menette nukkumaan teidän pitäsi laita jotain pientä ruokaa, kun yöllä kun joulupukki tulee teille tuomaan lahjoja, se halua syödä, pitkään matkan takia. Sitten kun he menevät nukkumaan mä menen sotkemaan keittiö, sekä heitän jonnekin nurkkaan joulupukin hattu, niin kuin se oikeasti oli meillä