G kaikille joilla useampi lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Mutta tiedän joitakin joilla vain tiettyä sukupuolta ja ne on tehny lapsia niin kauan kun on saanu sen eri sukupuolen omaavan lapsen.Siihen on loppunu niiden lastenhankinta.

Mutta oletko varma, että se sukupuoli on ollut syy? Siis lopettaa sitten kun saa haluamansa-tyyliin.

Meillä on kolme tyttöä. Haaveilen neljännestä, ja jos saisi toivoa, niin olen tyttöihin tottunut ja niiden kanssa osaan toimia, mielellään huolisin neljännenkin tytön.

Siksi en ole vielä ihan varma yritetäänkökään neljättä. Jos tulisi poika, niin sitten täytyisi varmaan yrittää vielä viidettä. Ettei vaan kukaan ole niin pässi, että kuvittelisi meidän yrittäneen poikaa ja lopettaneen siihen sitten.

kolme lasta. vanhin tyttö ja kaks nuorempaa on poikia.
ei vaikuttanu halu toisesta sukupuolesta.
esikoisen sain exänkanssa. keskimmäinen syntyi avioliittoon 3 vuotta esikoisenjälkeen. ja halusimme lapsen yhdessä miehenkanssa. itseasiassa olin varma että kaikki lapseni ois ollu tyttöjä.
kolmannen teimme sentakia kun halusimme/toivoimme kolmannen lapsen. yllätys oli vain se että niin nopeesti. sukupuolta ei juuri tullut aateltua,vaikka sen 4d:ssä kysyinkin..=) tyytyväinen oon että nuorimmat molemmat poikia. tulevat varmaan olemaan enempi tekemisissä kun pieni ikäero. varmaan muutenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mutta tiedän joitakin joilla vain tiettyä sukupuolta ja ne on tehny lapsia niin kauan kun on saanu sen eri sukupuolen omaavan lapsen.Siihen on loppunu niiden lastenhankinta.

Mutta oletko varma, että se sukupuoli on ollut syy? Siis lopettaa sitten kun saa haluamansa-tyyliin.

Meillä on kolme tyttöä. Haaveilen neljännestä, ja jos saisi toivoa, niin olen tyttöihin tottunut ja niiden kanssa osaan toimia, mielellään huolisin neljännenkin tytön.

Siksi en ole vielä ihan varma yritetäänkökään neljättä. Jos tulisi poika, niin sitten täytyisi varmaan yrittää vielä viidettä. Ettei vaan kukaan ole niin pässi, että kuvittelisi meidän yrittäneen poikaa ja lopettaneen siihen sitten.

Tiedän,koska ovat ite sanoneet että lopettavat lasten hankinnan siihen kun sen haluamansa suokupuolen saavat.Näin on myös käynyt.

Tiedän,koska ovat ite sanoneet että lopettavat lasten hankinnan siihen kun sen haluamansa suokupuolen saavat.Näin on myös käynyt.

Eihän siinä sitten mitään, se on heidän valintansa... :/

Pahoitteluni ehkä hiukan tylystä sävystä aikaisemmassa postauksessani, olen vaan itse nyt jo, kolmannen ollessa vajaa 7kk, täysin kypsä niihin "Noooo....meinaatteko vielä yrittää sitä poikaa??"-uteluihin :kieh:

Meillä on poika ja tyttö ja katras (toistaiseksi) on täynnä. Jos joskus keski-iän tuolla puolen vielä höynähtää iltatähteen, niin sit tulkoonsa vielä yksi..

Eihän siinä sitten mitään, se on heidän valintansa... :/

Pahoitteluni ehkä hiukan tylystä sävystä aikaisemmassa postauksessani, olen vaan itse nyt jo, kolmannen ollessa vajaa 7kk, täysin kypsä niihin "Noooo....meinaatteko vielä yrittää sitä poikaa??"-uteluihin :kieh:

Ymmärrän kyllä mitä meinaat. :hug:

Meillä yksi sukulaisperhe odottaa kuudetta lastaan, yllätysvauvaa ja viisi tyttöä löytyy ennestään. Vanhemmille sukupuolella ei ole niin väliä. Toisaalta olisi kiva saada poikakin, mutta tytöistä taas on kokemusta ja kaikki tarvittava löytyy jo kotoa vaatteita leluihin. Ympäristön suhtautuminen on monesti juuri tuo "no vielä te sitten kuitenkin sitä poikaa päätitte yrittää..." :headwall: Eli nyt jo osittain pelkäävät vauvan olevan poika sillä silloinhan siitä riemu syntyisi ja tulisi jo olo että pitäisi yrittää seitsemättä perään.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Kuinka monta tyttöä ja poikaa sinulla on?

Onko lasten sukupuoli vaikuttanut toiveisiin lisälapsista? Tahtooko kahden samaa sukupuolta olevan vanhempi herkemmin lisää lapsia kuin eri sukupuolta olevien kahden lapsen vanhempi?

Haluaisitko, että sinulla olisi sekä tyttöjä että poikia?

Tyttöjä ja poikia, enemmän poikia. Ei ole vaikuttanut lastentekoon mitenkään. Olisin onnellinen, vaikka olisi "vain" toista sukupuolta. Veljessarjat on komeita ja tyttöjoukossa on sisarellista voimaa. Persoona on tärkeämpi kuin sukupuoli.

2 tyttöä, joista toinen vielä masussa.

En vielä tiedä haluanko lisää lapsia, mutta mikäli haluan, niin edelleen toivon tyttöä, kuten näidenkin tyttöjen kohdalla olen toivonut. Toisaalta koska olen jo saanut 2 tyttöä, niin enää ei ole niin isoa merkitystä sillä että onko seuraavakin lapsi tyttö, mutta jos toivoa saa, niin tyttöjä vain meidän perheeseemme, kitos :)

Eli en halua sekä tyttöjä että poikia vaan vain tyttöjä.

Esikoisesta toivoin tyttöä, oli poika, se paljastui ultrassa jo. :) No, silti ajateltiin, että siihen jää, lisää ei tule. ;)

Tokaa alettiin yrittää, kun esikoinen oli 1v 2kk ja sai suht pian alkunsakin. Toivoin taas tyttöä, mutten uskonut siihen, koska mies ja anoppi olivat saaneet mut uskomaan, ettei niiden sukuun tyttöjä synny. :D Tyttö syntyi ja olin kyllä todella tyytyväinen. Tyttö ja poika, mikäs sen ihanampaa. Lisää ei pitänyt tulla.

Kaksosia kun aloin odottaa, selvisi että toinen on ns. varma tyttö. Toistakin epäiltiin tytöksi. Olin todella onneissani, ei ainakaan kahta poikaa tulossa. Myönnän, että jos olisin saanut kaksospojat, olisin jollain tapaa ollut pettynyt, vaikka rakkaita olisivat takuulla olleet. Tyttö ja poika tuli. Mies henkäisi sektiossa, että täydellistä, kun selvisi että kumpaakin sukupuolta sieltä paljastui. :)

Nyt on siis kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. En varmasti yrittäisi ns. paikkailla tilannetta, jos olisi vaikkapa poikia 3 ja 1 tyttö, mutta olisin tosiaan pettynyt, jos olisi poikia enemmän kuin tyttöjä. Puhumattakaan siitä, että olisi kaikki poikia.

Esikoisesta toivoin ultraan asti poikaa, mutta kun tytöksi paljastui niin yhtä ok oli sekin. Kakkosesta toivoin myös ultraan asti poikaa, kävi samoin kuin ekan kohdalla. Kolmannesta sitten toivoinkin jo tyttöä, ja sehän sieltä tuli. Tietysti poika olis ollu ihan yhtä toivottu, mutta mukavaa kun ovat samaa sukupuolta kun ikäerotkin ovat niin mitättömät.
Jos vielä neljäs tulis, sais olla vaikka poika. Ei kuitenkaan tule.

Mulla on esikoinen poika, kuopus tyttö. Hyvin tyytyväinen tähän olen :D Haaveilen kolmannesta, ja täytyy myöntää että jos valita saa, niin tyttöä toivoisin. En oikein tiedä miksi, voi johtua siitä että poika on ollut aina todella paljon kovapäisempi ja villimpi tapaus.

Kyllä sellainen pieni poikakin tietysti kelpaisi ja aivan yhtä rakas olis, mutta taitaa molemmat vaan haaveksi jäädä, kun ei mies tahdo enempää lapsia...

meidän uus perheessä ootellaan seitsemättä lasta. mulle ei niin väliä kumpi tulee on jo 3 poikaa ja 1 tyttö (ehkä mieluummin poika, ovat helpompia) mut miehellä ennestään 2 tyttöä ja poikaa kovasti toivoo..

Kolme poikaa ja tyttö on täällä, ei vaikuttanut sukupuoli lasten hankintaan lainkaan. Olihan tuo nelonen ihana yllätys, kun on tyttö. Meni koko sukukin aivan sekaisin. :heart: :D

Poika, poika ja tyttö.
Kun odotin kakkosta, niin kaikki sanoivat, että "Tyttö tulee!", mutta kun sitten tulikin poika, niin tuntui, että osalla näistä ihmisistä pääsi pettynyt "plaah!"
Kolmas kun oli sitten tyttö, niin samaiset ihmiset sanoivat, että "Olin varma, että teille tulee kolmas poika!". Kaikki taisi mennä sekaisin tytöstä =) Mutta yhtä rakkaita ne on kaikki. Toki sitä tavallaan toivoi kolmosesta tyttöä, mutta yhtä rakas olisi pieni poika ollut. Ei se kyllä kolmannen lapsen hankintaan mitenkään vaikuttanut (mahd. sukupuoli siis).

Meillä on kaksi poika. Esikoisesta oli heti alusta pitäen vahva poika-tunne ja poika sieltä tuli. Kakkosta kun odotin, niin toivoin ehkä hiukan enemmän tyttöä, mutta kun ultrassa varmistui pojaksi, niin olin todella onnellinen pikkumiehestäkin. Kolmonen olisi ehkä haaveissa (mitenköhän sen vauvakuumeisen koti-isin saisi odottamaan vielä hetken???) ja kolmosesta toivoisin jostain syystä kanssa poikaa :) Tuntuu, että poikiin on jo niin tottunut, että olisi varmaan ihan hukassa sen prinsessan kanssa....