G: Kamalin asia mitä puolisosi on sinulle sanonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies:
"Seurustelen vain älykkäiden ihmisten kanssa" viitaten omaan tyhmyyteeni, vaikka valmistuin maisteriksi erinomaisin arvosanoin ja olen kohtuullisen fiksu, luen/keskustelen paljon pitääkseni yleissivistystäni yllä ja olen sosiaalinen > Hän ei valmistunut ikinä itse eikä kyennyt pitämään keskustelua yllä muusta kuin itsestään
"Noi kaikki katsoo sua vaan siksi, koska olet ihan mauton ja muutenkaan et mikään kovin kaunis" > Pukeudun hillitysti ja hoikkaseen olemukseeni sopivat melkein mitkä vaatteet tahansa. Olen perusnätti kuitenkin ja suhteen alkuaikoina mies oli sitä mieltä, että kerrankin on missiainesta tyttökaverissa.
"Olet tyhmä ja ruma ja en ymmärrä, miksi kaltaiseni ihminen on sinun kanssasi. Varmaan säälistä. Minunlaiseni hyvännäköinen ihminen kyllä ansaitsisi parempaa."
"Vittu sä osaa edes t-paitoja pestä saatikka pitää keittiötä siistinä" > Mies oli itse pessyt t-paitansa pilalle ja sotkenut keittiön ollessani töissä.

Ei mitään kovin pahaa, mutta vuoden yhteiselon jälkeen lähdin yhteisestä kodista. Tämän jälkeen mies porasi perääni vuoden ja onneksi löysi kyykytettävän. Sääli sille toiselle naiselle.

Mä en jaksa muistaa kaikkia kauheuksia. Mutta näin jälkeenpäin olen todella kiitollinen, että niistä nilviäisistä olen päässyt eroon. En tiedä, miksi olen tavannut kamalia miehiä. Masentuneena otin kai vastaan, mitä tuli. Aika vähän mitään hyvää ennen kuin vasta viime aikoina. Oli se aikamoinen koulutus. Tosiaan, hirvittää oikein ajatella niitä seuraavia tyttöystäviä, vaimoja ja lapsiakin... Semmoiset traumat jäi esim.ensimmäisestä poikaystävästä 19-vuotaana aikoja sitten. Ei sitä mielellään ajattele.

Yhteistyössä