V
vierailija
Vieras
Siellä se on oikeasti lähinnä huumoria ja perustuu sisäpiirivitseihin, meemeihin yms. Ei siellä kukaan taida olla tosissaan.Jaa, eipä kyllä minusta ainakaan X:ssä ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siellä se on oikeasti lähinnä huumoria ja perustuu sisäpiirivitseihin, meemeihin yms. Ei siellä kukaan taida olla tosissaan.Jaa, eipä kyllä minusta ainakaan X:ssä ole.
Tuo on kyllä totta. Onneksi näitä tägääjiä ei ole kovin montaa ja ne kuvat siellä ovat olleet aika kesyjä.Se instassa tapahtuva shippi on peestä, ainakin kun ruvetaan tägaamaan asianomaista siihen tai viedään shippi muulla tavoin heidän silmille.
Ei oo tainnut oikeasti edes seurata Larry-fandomia sillon.Larry-saarnaaja saa päivän hahmon mitalin![]()
Juuri tämä on itsellänikin ollut mielessä. Hyvä ja aiheellinen nostoTajuaakohan toi saarnaaja, ettei K kaipaa hänen ristiretkeään naisia ja shippejä vastaan.
No minusta ne on tökeröitä ja sekin jos K vaikka esiintynyt lapsen kans lavalla niin on sanottu et synnyttänyt sen tai et on K:n poika, enemminhän tollaiset voi mennä J:n silmille tuolta X kuin että hän tätä ketjua lukis.Siellä se on oikeasti lähinnä huumoria ja perustuu sisäpiirivitseihin, meemeihin yms. Ei siellä kukaan taida olla tosissaan.
Onko ymmärtäminen oikeasti noin vaikeaa? Se, että sivusta on seurannut ilmiötä, on ihan eri asia kuin siihen shippiin uppoaminen.Ei kiinnosta mutta seuraat, apua nyt on hc-meininkiä![]()
TÄÄLLÄ fiilistelläänkin tosipohjalta, niin ei tule vastaan tuollaisia typeryyksiä.No minusta ne on tökeröitä ja sekin jos K vaikka esiintynyt lapsen kans lavalla niin on sanottu et synnyttänyt sen tai et on K:n poika, enemminhän tollaiset voi mennä J:n silmille tuolta X kuin että hän tätä ketjua lukis.
Kun kkk-shipparilta vetää hupun päästä, alta paljastuu bojere-nauta.Aika osuva kuvaus tästä shippiemännästä. Ihan samaa paattimeininkiä kuin bojeressa, tervetuloa risteilylle![]()
No niin en sanonut et nää kaikki kuvaajajutut ois mitenkään järkeviä.TÄÄLLÄ fiilistelläänkin tosipohjalta, niin ei tule vastaan tuollaisia typeryyksiä.![]()
Väärin.Kun kkk-shipparilta vetää hupun päästä, alta paljastuu bojere-nauta.
Vautsi, hyvä sinä!Puutuin ja saatiin vauvan ketjut lukkoon.![]()
Apua!![]()
Screenshot 20260812 120104 Gallery hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260812 120104 Gallery palvelussa ImgBBibb.co
Ja täällä ollaan perillä asioista.TÄÄLLÄ fiilistelläänkin tosipohjalta, niin ei tule vastaan tuollaisia typeryyksiä.![]()
Mistä asioista? Fandom-säännöistä? Vai k:n henkilökohtaisista asioista?Ja täällä ollaan perillä asioista.
Itse olen perillä taksidermiasta ja puusauna lämmityksestä.Mistä asioista? Fandom-säännöistä? Vai k:n henkilökohtaisista asioista?![]()
Mammat tietää kaiken.Mistä asioista? Fandom-säännöistä? Vai k:n henkilökohtaisista asioista?![]()
Kn aidoista tunteista ovat perillä. Taas!Mammat tietää kaiken.
Mä olen pannuhuoneen säätöventtilin karan vapauttamisesta.Itse olen perillä taksidermiasta ja puusauna lämmityksestä.