G:Kauanko teillä menee kun teette kunnon siivouksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LoruLiisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LoruLiisa

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
3 267
0
36
Siis tavaroiden keräily, imurointi, tiskit, pyykit, pölyt, luutuaminen, vessan pesu, mattojen puistelu?
Ja minkä kokoinen asunto?

Ihan huvikseni kyselen kun just aloitin itse siivouksen. =)

Vähän riippuu miten tarkkaan siivoan jne... Kerran katoin että 5 tuntia meni, ja tässä ei ollut sauna eikä kylppäri mukana. Mutta kyllä mä yleensä parissa tunnissa selviän. Mun pitäis nyt kans alottaa siivous kun eilen en kerenny.

siis kUNNON siivous..hmm.. Jos oisi ihan totaalinen rauha siivota (Ilman lapsi+eläinjuttuja) niih kyl jos aamulla alkasi 8 niin 4 iltapäivällä näyttäsi aika hyvältä.
Mullakin täs alkamasa siivous..taas... |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Loppuelämä :ashamed: ,70 neliöö,4 henkee ja koira...sotkeevat sitä mukaa ,kun kerkeen siivota.

Oikeammin tuossa ydin..loppuelämän siivoon ja kerkee just saada kuntoon kaikki niin johan sitä pitäs alottaa alusta.

koko päivä, neliöitä 350. Tekis hirveesti mieli siivota kunnolla, mutta voimat ei anna vielä myöten. Onneks äiti kävi pari viikkoa sitten tekemässä ihan perusteellisen siivouksen..

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Loppuelämä :ashamed: ,70 neliöö,4 henkee ja koira...sotkeevat sitä mukaa ,kun kerkeen siivota.

Toi on kyllä niin totta! Mä imuroin joka päivä ja siivoan keittiön varmaan 100 kertaa päivässä, ja silti tuntuu että on sotkua koko ajan. Ja tuo viikkosiivous tuntuu niin turhalta, kun seuraavana päivänä sitä ei edes huomaa että olis perusteellisesti siivottu.

Mun siivous alkaa tiskipöydän tuhjennyksellä eli tiskikoneen täytöllä. Sen jälkeen imurointi, lattioiden pesu + kylppärin pesu. Tunnissahan noista selviäisi, mutta välillä jaksotan homaa, koska väsyn yleensä aika helposti. Meillä ei loju koskaan missään mitään vaatteita tai ylimääräisiä tavaroita. Niiden paikalleen laitossa menisi varmaan myös varmaan tunti.

Itse en saa siivoukseta mitään fiboja. Pakko homma, joka pitää tehdä kerran viikossa.

Meillä 2 aikuista ja 72 neliötä.

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Siis tavaroiden keräily, imurointi, tiskit, pyykit, pölyt, luutuaminen, vessan pesu, mattojen puistelu?
Ja minkä kokoinen asunto?

Ihan huvikseni kyselen kun just aloitin itse siivouksen. =)

Kauan. Ne, jotka selviävät parissa tunnissa ison omakotitalon siivouksesta, hutiloivat :).

24/7, koska en ikinä ehdi siivota yhtäjaksoisesti koko kämppää vaan joudun puuhailemaan koko ajan vähän kerrallaan eikä koskaan tule täysin valmista.

Aina on lapset keskeyttämässä B)

Yhteistyössä