G: Kehtaisitteko ajaa "rämällä" autolla, jos olisi pakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hih:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hih:)

Vieras
Siis jos teillä olisi suunnaton auton tarve, ja tarvitsisitte välttämättä autoa päivittäiseen kulkemiseen, kehtaisitteko ajaa "rämällä" autolla?
Eli autolla, jossa olisi joku paikka rempallaan?

Esimerkiksi takapuskuri puuttuisi, pakoputki roikkuisi, ovessa olisi kamala lommo, takaikkunassa olisi rikki menneen lasin tilalla jätesäkki viimaa estämässä, joku toiminto ei pelittäisi... Jne., mitä nyt voisi keksiäkään "rämän auton" ominaisuuksiin. :) Kuitenkin jotain sellaista, mikä ei niinkään vaikuttaisi turvallisuuteen, ELI "EN VOISI AJAA KOSKA SE EI OLISI TURVALLISTA" -vastauksia ei nyt hyväksytä!

Jep! Olen ajanutkin, kerran piti vuosi odotella, että oli rahaa korjata auto metsään ajon jäljiltä. Toimi törmäyksen jäljiltä ja siitä huolimatta hyvin, mutta kärsi suht pahoja kolhuja.

No, meidän autossa on lommo ovessa. On oikastu itse, mutta ruttua on jäänyt. Pakko ajaa, kun ei ole varaa muuhun, ei edes korjaukseen.
Niin ja ei ollut itse aiheutettu lommo, joku idiootti pamautti siihen parkkipaikalla ja oli häipynyt tietysti paikalta.

No onhan tuota tullu ajettuakin.
Oli jeesusteipillä laitettu listoja ym. ja kyljessä iso lommo (itse aiheutettu :ashamed: ) sen verran vanha auto ettei kannattanu sen kummemmin laitella, kunhan vaan katsastuksesta läpi meni.

Ennen lasta mulle oli auto pelkkä kulkuneuvo. Lapsen vuoksi miettii enemmän just näitä turvallisuusjuttuja ja sitä että farmarissa on enemmän tilaa... Mutta siis kyllä mun ego mahtuisi pikkuautoonkin

Autoharrastajana olen ajanut jos minkälaisella ruttukasalla, kun tullut siis vuosien mittaan myös kolaroitua ja kierrettyä autolla pitkin ojanpohjia... :whistle:
Eli kyllä voisin ja kehtaisin, välillä on vaan pakko jos meinaa kulkea töissä ja muilla tarvittavilla matkoilla. Varsinkin talvisin on tullut ajettua lommoisilla autoilla, usein myös ilman etupuskuria. :D

useinkin, tosin on mulla hävettänytkin kun ihmiset ei tunnu tajuavan, että joskus on pakko vedellä ilman täydellisesti toimivaa autoa... voi sitä vahingoniloisten ilmeiden määrää...!

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
useinkin, tosin on mulla hävettänytkin kun ihmiset ei tunnu tajuavan, että joskus on pakko vedellä ilman täydellisesti toimivaa autoa... voi sitä vahingoniloisten ilmeiden määrää...!

mä en ainakaan ole vahingoniloinen, mutta kerran pyrskähdin parkkipaikalla nauruun, kun siinä oli auto jonka arvo ois ollu romuttamolle vietäessä ehkä 50-100 euroa... Ja sitte siinä etulasissa oli ainaki 300 euron arvonen navigaattori, ja penkin päälliset oli myös uudet :laugh:

Yhteistyössä