G: kenellä on silmälasit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mua niin huvittaa tuo mun profiilikuva. Ei vaan voi mitään että rillit päässä mä näytän n. 40-vuotiaalta nipottajalta :D .

Niin tuli mieleen että monellako on kakkulat jo käytössä ja milloin oot saanut? Mulla tuli ilmeisesti vanhenemisen kunniaksi, eli 30-vuotiaana...

:wave:

Sain ekat rillit 11 vuotiaana, joita käytin satunnaisesti koulussa, vakituiseen aloin käyttämään vasta 16-17 vuotiaana, kun ruukas näkö menee niin huonoks, etten nokkaani pidemmälle nähny. Elikkäs sellanen parikymmentä vuotta rillit on ollut (kauhee kun aika menee nopsasti :o )

Mulla taas on useampi kaveri jotka just kolmenkympin kynnyksellä ovat saaneet ekat rillinsä. Ja meistäkin tuli miehen kanssa suunnilleen samaan aikaan kakkulaihmisiä =) .

Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Mulla on ollut varmaan 10v. tosin näkö on tosi hyvä, enkä oikeesti tarvis laseja, mutta tykkään käyttää silmälaseja asusteina aina kun haluaa asiallisen tai huolettoman tyylin :)

Mä joskus myös halusin tuollaiset asustelasit, mutta en sitten koskaan saanut aikaiseksi niitä hommattua. Ja nyt kun on lasit, niin ne ei vaan sovi mulle. Ei vaikka miten päin yrittäisin olla ja positiivisesti kakkuloista ajatella |O

mitäs siittä olis ku lasit sain... taisin ekaluokalla olla eli 7 vee ja nytten oon 35 vee.. jotenka 28 vuotta oon lasien onnellinen omistaja ollu. näkökyky ko lepakolla, oikeessa -11,25 ja vasemmassa -9,50 :D hyvin mielenkiintosia ovat ne aamut jolloin huomaan että oon unissani kävelly ja lasien ettimiseen menee hetki :laugh:

Mulla on ja voi vittu että voin inhota silmälaseja!!! |O Niistä ei oo ku harmia ja pilaa ulkonäön :kieh: Jos mulla ois pirusti rahaa niin takuu varmasti kävisin laser-leikkauksessa.En jäis laseja kaipaamaan yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
mitäs siittä olis ku lasit sain... taisin ekaluokalla olla eli 7 vee ja nytten oon 35 vee.. jotenka 28 vuotta oon lasien onnellinen omistaja ollu. näkökyky ko lepakolla, oikeessa -11,25 ja vasemmassa -9,50 :D hyvin mielenkiintosia ovat ne aamut jolloin huomaan että oon unissani kävelly ja lasien ettimiseen menee hetki :laugh:

:o :o Oho! Siis mulla on ihan selvästi näkö huonontunut ja siksi tietty nuo lasit sainkin. Ja mulla on toisessa -0,5 ja toisessa -0,75.

Voin vaan kuvitella miten vähän sä näet ilman kakkuloita =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Mulla on ollut varmaan 10v. tosin näkö on tosi hyvä, enkä oikeesti tarvis laseja, mutta tykkään käyttää silmälaseja asusteina aina kun haluaa asiallisen tai huolettoman tyylin :)

Mä joskus myös halusin tuollaiset asustelasit, mutta en sitten koskaan saanut aikaiseksi niitä hommattua. Ja nyt kun on lasit, niin ne ei vaan sovi mulle. Ei vaikka miten päin yrittäisin olla ja positiivisesti kakkuloista ajatella |O

soppiipa, pöhelö :D :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mua niin huvittaa tuo mun profiilikuva. Ei vaan voi mitään että rillit päässä mä näytän n. 40-vuotiaalta nipottajalta :D .

Niin tuli mieleen että monellako on kakkulat jo käytössä ja milloin oot saanut? Mulla tuli ilmeisesti vanhenemisen kunniaksi, eli 30-vuotiaana...

eikä me 4-kymppiset mitään nipottajia olla...!!!
mie sain ekat plussalasit muistaakseni 36-vuotiaana näyttöpäätetyötä varten... nyt on jo ikänäkölasit käytössä (samaa vahvuutta kuin omilla vanhemmillani).

:laugh:

Yhteistyössä