G: Kenen mielestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tai jos kertoo omasta elämästään ja vastaa kysymykseen niin jätkä tulee ja lukittee...miksi?eikö tällä palstalla saa puhua aroista asioista esim.hyväksikäyttö tai raiskaus,kun ne on omia kokemuksia??jää hän ihmettelemään moista toimintaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
no mutta kun sä saat kokea jonkun asian kantapään kautta niin sä voit olla siitä asiasta aivan eri mieltä kuin ennen. mutta ei se silti voi olla oikea mielipide. kaikilla ne omat.

Ottamatta kantaa ap:n aiheeseen, koska se ei mun kommenttejani kaipaa, niin sanon vaan tähän kokemusasiaan, että toki voi olla mielipide myös asiasta, josta ei ole kokemuksia. Tosin elämänkokemus auttaa syventämään ja jalostamaan mielipiteitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mielestäni jo tällainen aloitus kertoo aika paljon ihmisen kypsyydestä. Mulle ei tulisi mieleenkään määritellä, kuka täällä saa palstailla ja kuka ei, enkä osaa kuvitella että tekisin tällaisen ketjun.

Nii, vähäks oot pentu HotPot..niih :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Minusta jokainen saa tulla tänne, myös lapsettomat ja neitsyet. Ei se heistä huonompia ihmisiä tee.

No mun mielestä jos on vaan neitsyt niin soronoo, mut jos on lapsia ja neitsyt niin tervetulloo :D mut taas jos on lapsellinen neitsyt niin..tai vanha neitsyt tai ikäloppu neitsyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Minusta jokainen saa tulla tänne, myös lapsettomat ja neitsyet. Ei se heistä huonompia ihmisiä tee.

No mun mielestä jos on vaan neitsyt niin soronoo, mut jos on lapsia ja neitsyt niin tervetulloo :D mut taas jos on lapsellinen neitsyt niin..tai vanha neitsyt tai ikäloppu neitsyt...

:laugh: :D

a015.gif

No olipas tosiaan älytön aloitus taasen..taitaa ap:llä olla oikeesti jotain tytsiä vastaan. Aikuiset(?) naiset lähtee tytön provosointiin mukaan heinähalikot pystyssä..hoh hoh..jouluja vaan teillekin!

No jokaisella on oikeus palstailla täällä. Eikä mua häiritse tytsin itsekorostus, se kuuluu hänen ikäänsä. Monet muut palstailijat tuntuvat jääneen kehityksessä tytsin jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
tällä palstalla ei pitäisi heilua sellaisten tyyppien kuin tytsi?

(lapseton, kokematon, neitsyt)

mä kun ihan luulin, että sua ei kiinnosta koko tytsi yhtään... ;) niin ainakin ite aina väität, mutta silti omistat sille kokonaisen avauksen.

Yhteistyössä