G: Kenen palstalaisen kanssa voisit lähteä syömään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole vielä tullut vastaan ketään niin "inhottavaa" jonka kanssa en lähtis, kaikki olis mun mielestä ihan tutustumisen arvoisia ihmisiä. :)

Mut jos valita pitäs niin varmaan sun kanssa, ei tarttis pelätä joutuvansa liian hienoon paikkaan ja voitais keskustella rullakebsun täytteiden laadusta. :D

• Tykkää
Reactions: Palstaterapeutti
Mä otan yleensä valkosipulin ja tulisen :p ja miedon silloin jos muksut on tulossa jaolle.

Ei ole vielä tullut vastaan ketään niin "inhottavaa" jonka kanssa en lähtis, kaikki olis mun mielestä ihan tutustumisen arvoisia ihmisiä. :)

Mut jos valita pitäs niin varmaan sun kanssa, ei tarttis pelätä joutuvansa liian hienoon paikkaan ja voitais keskustella rullakebsun täytteiden laadusta. :D

Olen tatuoitu jätkä!

Eipä täällä ketään niin inhottavaa ole tullut vastaan, ettenkö syömään voisi lähteä. Eli vastaus on varmasti melkein kenen tahansa kanssa. Mä tulen yleisesti ottaen ihan hyvin toimeen eri tyyppien kanssa irl.

Eipä täällä ketään niin inhottavaa ole tullut vastaan, ettenkö syömään voisi lähteä. Eli vastaus on varmasti melkein kenen tahansa kanssa. Mä tulen yleisesti ottaen ihan hyvin toimeen eri tyyppien kanssa irl.
Ota lompsa mukaan ja menoks
h030.gif

Voisin ainakskii niiden joiden kanssa olen jo käynyt (alkukankeudet voitettu ja niin päin pois :D), mutta eiköhän se monen muunkin kanssa onnistuisi. Aika harvan kutsusta kieltäytyisin, sen verran lopulta kiinnostaa mitä hulluja täällä pyörii :D

Yhteistyössä