Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:taas multa on mennyt vaikka mitä ohi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:taas multa on mennyt vaikka mitä ohi![]()
jeppitäs olla sellainen piippaava hakulaite yks palstapäivystäjä vois laittaa aina viestiä ku jotain tapahtuu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:taas multa on mennyt vaikka mitä ohi![]()
jeppitäs olla sellainen piippaava hakulaite yks palstapäivystäjä vois laittaa aina viestiä ku jotain tapahtuu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
mulla on susta sellanen kuva että oot pitkähiuksinen ja blondi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:mut mitä nyt takertua johonki juttuun. ihmiset muuttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Miks![]()
En blondi halua olla, kun aina pitää värjätä tukka sekä aina käydä solariumissa että se tukka olisi sovinut mun naamaan
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:mut mitä nyt takertua johonki juttuun. ihmiset muuttuu.
et vastannu siihen tytsihommaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Miks![]()
En blondi halua olla, kun aina pitää värjätä tukka sekä aina käydä solariumissa että se tukka olisi sovinut mun naamaan
minkä kokoset tissit sulla on jos saa kysyä. näytät rintavalta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikä imetysjuttu?? :saint: *utelias*
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikä imetysjuttu?? :saint: *utelias*
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki:Hyytikyppysen vaikka ekaks.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikä imetysjuttu?? :saint: *utelias*
pisti kundikaverin imeen tissejä et saa tuntumaa imetykseen... vai miten se meni, miten se oli![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikä imetysjuttu?? :saint: *utelias*
pisti kundikaverin imeen tissejä et saa tuntumaa imetykseen... vai miten se meni, miten se oli![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja kaikki:Hyytikyppysen vaikka ekaks.![]()
joo ja åboriginaalin ja vili43:sen ja kipinäsäären ja Lunaticin
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikä imetysjuttu?? :saint: *utelias*
![]()
Miten musta tuntuu, että sä nyt tahallaan kiusaat huisi hippua?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:fjonga, lopeta toi kiusaaminen jo. Huisi hippu sano jo, että vähän överiks menny muutama juttu. Vaikutat ihan koulukiusaajalta ku jatkat vaan. Anna toisen olla jo, jooko?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:mut mitä nyt takertua johonki juttuun. ihmiset muuttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:mut mitä nyt takertua johonki juttuun. ihmiset muuttuu.
Mitäs pahaa huisi hippu siihen ketjuun kirjoitti? Mielestäni ei mitään. Kai sitä nyt voi yllättyä, en minäkään olisi arvannut, että palstalle kirjoittaa myös neitsyt. (ja ei, mielestäni siinä ei ole mitään pahaa)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:fjonga, lopeta toi kiusaaminen jo. Huisi hippu sano jo, että vähän överiks menny muutama juttu. Vaikutat ihan koulukiusaajalta ku jatkat vaan. Anna toisen olla jo, jooko?