G: kertokaas nyt kaikki teidän omituiset tavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias iita

Vieras
eilen oli juttua et outoa kun toiset jättää pyyhkeen kuivumaan oven päälle.
niin mitä outoja juttuja/tapoja teillä on??

meillä se et astiat tiskataan sitä mukaa kun niitä tulee, tiskikonetta ei ole. astiat tiskataan heti kun se liattu, eli likasia astioita ei ole ikinä pöydällä.

minulla kummallinen tapa järjestellä paikkoja ohikulkiessa, kotona siis. viskaan lehdet lehti laatikkoon, suoristan sohvatyynyjä jne....

ja monet ihmettelee miks meillä kylpyhuoneen oven päällä taiteltu pyyhe, ihan siks että kissat pääsee sinne hiekkalaatikolle, eikä ovi mene vahingossa kiinni kun pyyhe oven päällä

mun kaveri ettii joka paikasta yhtäläisyyksiä kuten verhojen kuvioista kylppärin laatoista jne. ja sitä jää nyppiin jos joku menee väärin päin esim muihin nähden. aika hauska aina kun hokaa et nyt se kattelee niitä yhtäläisyyksiä :) mää tääs tarkistan hellat ja ovet miljoonaan kertaan vaikka tiedän et oon jo tarkistanu kun lähden kotoa. mulla jää myös päälle joku sana aina vähäksi aikaa esim. itseasiassa tai nii justiisa ... mikä millonki ...

Illalla kun maate menen, niin mun tarvii hetki maata sängyssä kasvot tytön sänkyyn päin. Sitten vasta voi ottaa sen nukkuma-asennon.

Iltatupakan jälkeen tarvii odottaa 15min ennenkun voi mennä makkariin.

Syön maksalaatikon ketsupin kera.

Suunnittelen arkena ja varsinkin matkustaessa hirmu "sopivaksi" kaikkea: otan tasarahan bussipysäkillä taskuun ettei tarvi ottaa reppua selästä maksaessa, otan kaupassa ruttuisen paketin ettei kenenkään muun tarvi ottaa sitä ja ettei se mene suotta roskiin jne. :D

Jos astun esim. vasemmalla jalalla jonkun tavaran päälle vahingossa, mulla on pakko astua oikeallakin :) maustepurkkien etiketit pitää olla helposti luettavissa, tarkistan moneen kertaan päivän mittaan, onko purkin perkeleet oikein päin. En saa unta kuin vasemmalla kyljellä, ovelta pitää palata kerran takasin suihkuttamaan hiuslakkaa, että kutrit on varmasti kunnossa! :) Nyt ei tuu muuta mieleen... mut onhan näitä. No en tiedä mikä tapa on, mutta mä en voi syödä kuin tuoretta leipää. Jos ollut yön yli pöydällä ei voi syödä. siksi mulla on leivät aina pakastimessa, josta palan kerrallaan sulatan. Ja juustosta ei voi syödä sitä ekaa siivua jonka leikkaa, vaan se menee koiralle... ;)

Niin, ja mä en ikinä syö mitään viimistä. Esim. jos jääkaapissa on yks jogurtti, en syö sitä. Tai paketissa yksi keksi, niin syömättä jää. Kun joku muu voi haluta syödä sen :D

Maustehyllyssä pitää kaikki etiketit olla näkyvissä ja purkit koko järjestyksessä,pöytien pyyhkiminen vaikka ei olisi ollenkaan likasiakaan..AAh näitä löytyy paljon,tullut nyt raskauden lopussa ihan älyttömästi kaiken näköstä kun pyörii vaan täällä kotona :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Maustehyllyssä pitää kaikki etiketit olla näkyvissä ja purkit koko järjestyksessä,pöytien pyyhkiminen vaikka ei olisi ollenkaan likasiakaan..AAh näitä löytyy paljon,tullut nyt raskauden lopussa ihan älyttömästi kaiken näköstä kun pyörii vaan täällä kotona :)

onneksi en oo ainoo noitten maustepurkkien kanssa :)

on kai niitä paljonkin :D

- en voi nukkua jos peitto on "väärinpäin" siis jalkapää jalkapäässä ja peitto suorassa pussilakanassa

- ripustan sukat aina kuivumaan niin et parit on vierekkäin

- illalla ennen nukkumaan menoa mun täytyy tietää paljon kello on ennen kuin samuta valot

on niitä vaikka mitä

- :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
No minä syön aina sämpylästä sen alapuolen ensin.

Mä syön yläpuolen, koska se alapuoli on parempaa niin se jätetään viimiseks. Pätee myös muihin kaksipuolisiin leipiin.
En voi nukkua jos peitto on menny väärinpäin, niin että se pussilakanan suuaukko on ylöspäin.
Vessapaperi pitää tietty olla oikein päin telineessä.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
on kai niitä paljonkin :D

- en voi nukkua jos peitto on "väärinpäin" siis jalkapää jalkapäässä ja peitto suorassa pussilakanassa

- ripustan sukat aina kuivumaan niin et parit on vierekkäin

- illalla ennen nukkumaan menoa mun täytyy tietää paljon kello on ennen kuin samuta valot

on niitä vaikka mitä

- :)

Mulla nää samat -lähes... Nimittäin tarkastan kyllä että peitto on oikeinpäin, mutta ei haittaa jos täkki on siellä vähän vinossa, MUTTA koska mies myllää ja kiskoo sitä täkkiä pussilakanaan suoraksi, koska ei voi nukkua jos se ei ole just kohdallaan, niin minäkään en saa nukutuksi kun se myllää sitä siinä vieressä :D

Lukiessani jotain tekstiä piirrän sormella kirjaimia ja sanoja kämmeneeni. Rasittavaa. Jos kosken roskikseen tai johonkin likaiseen, on likainen olo kunnes pesen kädet.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Lukiessani jotain tekstiä piirrän sormella kirjaimia ja sanoja kämmeneeni. Rasittavaa. Jos kosken roskikseen tai johonkin likaiseen, on likainen olo kunnes pesen kädet.

luulis ton piirtämisen olevan aika työlästä:(

jos juon vettä otan tiskipöydältä jonkun puhtaimman näköisen käytetyn mukin tai lasin.
huulirasvaa on aina pakko laittaa enenkun menen nukkumaan
aamula ensimmäisenä on pakko avata tietokone ja käydä facebookissa