Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kelpaako:Mä mutta harmaana nykyään aina..
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie, valvoin ko ukko oli viihteellä, kotiutu jo ja tuhisee sohvalla (ei sänkyyn ehtiny ) ja murehin omiani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Kelpaako:Mä mutta harmaana nykyään aina..
No mikä sun musta nikki on?
Alkuperäinen kirjoittaja Sama:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Kelpaako:Mä mutta harmaana nykyään aina..
En sano, kun oli liikaa kyttääjiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie, valvoin ko ukko oli viihteellä, kotiutu jo ja tuhisee sohvalla (ei sänkyyn ehtiny ) ja murehin omiani![]()
Mitäs sie murehdit?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole mustia, mutta mirri löytyis =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sama:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja Kelpaako:Mä mutta harmaana nykyään aina..
En sano, kun oli liikaa kyttääjiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie, valvoin ko ukko oli viihteellä, kotiutu jo ja tuhisee sohvalla (ei sänkyyn ehtiny ) ja murehin omiani![]()
Mitäs sie murehdit?
Njääh, ei sovi täällä kerrottavaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie, valvoin ko ukko oli viihteellä, kotiutu jo ja tuhisee sohvalla (ei sänkyyn ehtiny ) ja murehin omiani![]()
Mitäs sie murehdit?
Njääh, ei sovi täällä kerrottavaksi.
Eikö herunut vai?:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole mustia, mutta mirri löytyis =)
Onko se kovin karvainen? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja [b]Mu Stana[/b]:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hirveen vähän mustaa väkeä...
So what?
Alkuperäinen kirjoittaja [b]Mu Stana[/b]:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hirveen vähän mustaa väkeä...
So what?
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mää oon :wave:
Pitkästä aikaa![]()