G: KETKÄ LAIHIKSELLA PARHAILLAAN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttöni mun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tyttöni mun

Jäsen
28.04.2007
201
0
16
Ketkä siis kohtalotovereita? Itelle hiipinyt 10 kg painoa liikaa (huom. ei ylipainoa vaan painoa liikaa... :D ) Tässä vasta neljättä päivää kärvistelen, tosin vielä mennyt hyvin eikä mielitekoja isommin ole ollut. Saisi vaan pidettyäkin tämän motivaation yllä useamman kuukauden!!! Meikällä vaan tuppaa siinä 1,5 kk jälkeen jo into kadota ja ote lipsua, vaikka nyt olen kyllä päättänyt näyttää et kyllä minäkin pystyn tähän!! Mulle oli nimittäin viimenen pisara kun sukujuhlissa yks kaukainen sukulainen tuli tervehtimään ja ens alkuun totes: "no, terve! En ollut tunnistaa sua ku oot noin lihonut!" P**le!! Että sapetti vaikka tottahan se ukko puhui. Kaiken huippu on et on itellä isompi pallomaha ku mulla koskaan raskaana ollessanikaan!

Mut tsemppiä kaikille muillekin laiharille oleville!!! :wave: Näytetään itellemme ja kaikille muillekin vielä hoikkaa tyttöä!

Täällä yks :wave: ....mut siis oikeesti tää on ihan helvetillistä. Paino ei laske vaik, kuinka vähän syö...en jaksa enää. Viikonloppuna vähän tuli repsahdus, tosin ollaan sovittu miehen kans et, lauantaina sais syödä herkkujakin. Mulla kans jotain 7kg liikaa..ei ylipainoo, mut silti pakko päästä entisiin mittoihin.
Ja sit tuo vatsanahka roikkuu...se ei lähde millään muulla kuin kirurgin veitsellä...oon kyl harkinnut mut, rahatilanne ei just nyt anna periks, pöh!

Tsemppiä vaan muille!

Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:
Ja sit tuo vatsanahka roikkuu...se ei lähde millään muulla kuin kirurgin veitsellä...oon kyl harkinnut mut, rahatilanne ei just nyt anna periks, pöh!

Jep, tuttu tunne... Sitä kun ei saa tungettua mihinkään eikä millään "piiloon"!
Mäkin olen harkinnut jo kirurgin käsittelyä mut ei kans rahaa ole moiseen. Pitäis sitä vaan jaksaa tehdä niitä iiiihania vatsalihasliikkeitä, mut EVVK...

Ollaankohan me muuten ainoat jotka on parhaillaan laihiksella??! :laugh: ;)

no just eilen ajattelin, että alanpa pitämään ruokapäiväkirjaa, niin jos sitä sitte tulis vähän katottua mitä suuhunsa pistää ja pari kiloa lähtis.. niin eiköhän mies tullu illalla pizzayllärin kans kotiin :whistle: ja mähän en voi kieltäytyä :ashamed:
eli tänään uus yritys :wave:

Laihiksella ollaan, mut vähän hitaamman puoleiseti putoaa toi paino. Motivaatiota ja itsekuria tarttis lisää. Välillä on hyviä kausia, jolloin paino putoaa ja syon suht hyvin. Mut sitten taas tulee repsahdeltua :ashamed: Mulla on vielä jotain 5 Kg jäljellä. 10 Kg oli alussa. Ja oon aloittanu joskus aikaisin keväällä :ashamed: pitkä aika joo, tiedän :ashamed:

Imetän, joten en voi ns. kunnolla laihduttaa, mutta jätin nyt turhat rasvat pois ettei taas kilot hiivi takaisin. Eli toisaalta laihari tämäkin koska haluan laihtua.

johan täs on vuosi yritetty... muutaman kerran 5kg oon pois saanu ja takas ne on aina tullu, tuppaa tuo itsekuri olla aika heikko... mut 15 kiloo ku sais nii tyytyväinen oon

Yhteistyössä