T
timpe80
Vieras
Ihan mielenkiinnosta kyselen seuraavaa, kun neuvolassa sijainen kannusti aloittelemaan pikkuhiljaa antamaan soseita. Itse olin ajattellut vasta 6:n kuukauden iässä, mutta nyt alkoikin kiinnostaa esim. hedelmäsoseiden antaminen. Ihan malttamaton olo vaikka maitoa tulee paljon...Kuukauden päästä aloitellaan ehkä maistelu ja sitten 6kk:n iässä ajattelin, jos söisi jo soseaterioita.
1. Minkä ikäisen olette olette antaneet maistella ja missä vaiheessa on vauva syönyt kokonaisia soseaterioita?
2. Mitä soseita olette antaneet ensimmäisenä?Kuinka nopeaan tahtiin olette maistatelleet uusia makuja?
3. Oletteko tehneet itse soseet alusta alkaen ja miten pieniä määriä pakastaneet? Kuinkahan kauan nämä pakastetut säilyvät pakastimessa?
Kiitollinen vastauksista.
1. Minkä ikäisen olette olette antaneet maistella ja missä vaiheessa on vauva syönyt kokonaisia soseaterioita?
2. Mitä soseita olette antaneet ensimmäisenä?Kuinka nopeaan tahtiin olette maistatelleet uusia makuja?
3. Oletteko tehneet itse soseet alusta alkaen ja miten pieniä määriä pakastaneet? Kuinkahan kauan nämä pakastetut säilyvät pakastimessa?
Kiitollinen vastauksista.