M
mä
Vieras
Minähän se tietty päätän mut huvikseni ajattelin kysyä teiäN mielipidettä,et kolmas lapsi nyt putkeen ku kaks muutaki on aika pieniä vai välillä opiskelee??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis miten ne voi valita molemmat päällekkäin?eikö se oo hankalaa opiskella ja olla samalla raskaana ja koulu jää sit kesken..
Alkuperäinen kirjoittaja lapsiakolme:Meillä on 2 ekaa lasta pienellä ikäerolla ja kolmaskin oltais tehty siihen putkeen, mutta sitten tulikin elämäntilanne, että päätettiin lykätä tuota kolmosta. Pidettiin muutaman vuoden tauko ja voin sanoa, että ei tämä ainakaan huonolta tunnu. Kolmosesta olen nauttinut ihan eri tavalla kuin kahdesta ekasta, kun siihen nauttimiseen on nyt ollut aikaa. Jos vielä tulee neljäs niin ei ainakaan ihan heti tän kolmosen perään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lapsiakolme:Meillä on 2 ekaa lasta pienellä ikäerolla ja kolmaskin oltais tehty siihen putkeen, mutta sitten tulikin elämäntilanne, että päätettiin lykätä tuota kolmosta. Pidettiin muutaman vuoden tauko ja voin sanoa, että ei tämä ainakaan huonolta tunnu. Kolmosesta olen nauttinut ihan eri tavalla kuin kahdesta ekasta, kun siihen nauttimiseen on nyt ollut aikaa. Jos vielä tulee neljäs niin ei ainakaan ihan heti tän kolmosen perään.
Ootko opiskellu tai tehny töitä välillä?Vai kotiäitinä koko ajan?Paljonko tuli toisen ja kolmannen lapsen väliin ikäeroa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Riippuu vähän iästäsikin ?
25vee.