G: Kolme eniten huolta aiheuttavaa asiaa tällä hetkellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ei puhuta globaaleista asioista, kuten ilmastonmuutoksesta, joka on mulla aina sijalla 1, 2 ja 3 niin:

1. Raha-asiat, etenkin isot velat
2. Työllistyminen tulevaisuudessa
3. Isän terveys

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
1. oma terveys
2. oma terveys
3. oma terveys.. :headwall:

miksi huolettaa

Pahan endosta johtuvan kipukohtauksen takia meni taju toissayönä.. joten aika paljon on taas mielen päällä.. :|

:hug: Täällä toinen endolainen, joten tiedän mistä puhut. Tosin mua huolettaa enempi TOS- oireyhtymä joka just todettiin ja mahdollinen Fibromyalgia-epäily.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
1. oma terveys
2. oma terveys

miksi huolettaa

Pahan endosta johtuvan kipukohtauksen takia meni taju toissayönä.. joten aika paljon on taas mielen päällä.. :|

:hug: Täällä toinen endolainen, joten tiedän mistä puhut. Tosin mua huolettaa enempi TOS- oireyhtymä joka just todettiin ja mahdollinen Fibromyalgia-epäily.. :(

:hug: Mulla on fibro kans.. mut sen kans jotenki pärjää..

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
1. oma terveys
2. oma terveys

miksi huolettaa

:hug: Mulla on fibro kans.. mut sen kans jotenki pärjää..

Ne kuulema kulkee usein yhdessä.. Mistä lie johtuu. Mä taas pärjään endoni kanssa, mut muut oireet häiritsee eilä lääkärit ota tosissaan.

Yhteistyössä