M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:1. oma terveys
2. oma terveys
3. oma terveys.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:1. oma terveys
2. oma terveys
miksi huolettaa
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:1. oma terveys
2. oma terveys
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:1. oma terveys
2. oma terveys
miksi huolettaa
Pahan endosta johtuvan kipukohtauksen takia meni taju toissayönä.. joten aika paljon on taas mielen päällä.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:1. oma terveys
2. oma terveys
Just tällä hetkellä voisin vastata samalla tavalla :/
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:1. oma terveys
2. oma terveys
miksi huolettaa
Pahan endosta johtuvan kipukohtauksen takia meni taju toissayönä.. joten aika paljon on taas mielen päällä.. :|
:hug: Täällä toinen endolainen, joten tiedän mistä puhut. Tosin mua huolettaa enempi TOS- oireyhtymä joka just todettiin ja mahdollinen Fibromyalgia-epäily..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:1. oma terveys
2. oma terveys
miksi huolettaa
:hug: Täällä toinen endolainen, joten tiedän mistä puhut. Tosin mua huolettaa enempi TOS- oireyhtymä joka just todettiin ja mahdollinen Fibromyalgia-epäily..![]()
:hug: Mulla on fibro kans.. mut sen kans jotenki pärjää..