G: Koska vauva omaan huoneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensimmäinen "muutti" 5kk iässä ja pikku kakkonen 3kk.
Ja nukkuvat tosi hyvin : ))))

Jos otat kakkosen samaan huoneeseen ku vieraat tarvii huoneen, nukkuu tosi levottomasti.

esikoinen oli vajaa 6kk ja tää toinen menee veljensä kanssa samaan huoneeseen heti ku ei enää syö niin öisin tissiä, viimeistään 6kk iässä kuitenki, toivottavasti. (kerran olen valmis imettään vaik asuis viereises huonees). huone on kuitenki vieressä, muutama metri matkaa minun ja vauvan sängyn välissä, että ei niin järin kaukana ole.. mukava lisä vaan se ovi siinä sänkyjen välissä niin saa äitikin nukuttua paremmin.

esikoinen muutti 7kk iässä,mut kuopus ei varmaa koskaa ku ei niit voi samaa makkarii laittaa(esikoinen ku välil tykkää yöl alkaa leikkii ni sit herää molemmat ym.)ja kuopuksel ikää nyt 11kk..eikä oo sitä kolmatta makkarii et vois sinnekää siirtää!

Tjaa. 6-7-vuotiaana ovat meidän isot lompsineet omiin huoneisiinsa ja sänkyihinsä.

9-kuukautinen nukkuu edelleen meidän kainalossa ja on kovin suloinen aamuisin tissimaidosta ja isän tyynyn tyynyliinan perhosten rapistelusta nauttiessaan.

Eihän lasta nyt saa omaan sänkyyn siirtää ja varsinkaan omaan huoneeseen :o Vasta joskus lähempänä aikuisuutta jos nyt joitakin palstalaisia on uskominen :laugh:

Pikkulikka sai oman huoneen kun imetys loppu eli noin kymmenkuisena.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Eihän lasta nyt saa omaan sänkyyn siirtää ja varsinkaan omaan huoneeseen :o Vasta joskus lähempänä aikuisuutta jos nyt joitakin palstalaisia on uskominen :laugh:

Pikkulikka sai oman huoneen kun imetys loppu eli noin kymmenkuisena.

hehee..oikeesti me siirrettii n.2kk kun sillon jo yöt nukku.en vaa viittiny laittaa just ton sun kommentin takia..:):):)nii ja mä en imettänt ku hetken ku ei oikee luonnistunu ja kärsivällisyys ei riittäny:(

Yhteistyössä