Minkä ikäisenä omaan huoneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva Naakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti 79:
Mie olen varmaan vähän hassu kun viisvuotiaan sänky on viel meiän huoneessa. Mie nukun paremmin, kun tiiän, että on siinä samassa huoneessa. Kuulen hengityksestä, että kaikki on hyvin, kuulen jos alkaa kovasti vaikka yskittää (joskus kovassa yskässä oksentaa öisin limaa). Ja jos tulis rosmoja, niin eivät pääsis tytön luokse ennen meitä. Taidan olla vähän höpö, mutta meiän makkariin onneksi mahtuu...

Minäkin tiedän tämmösen tapauksen, että lapset nukkui vuosikausia vanhempien makkarissa. Kerronko miten tarinassa kävi? - no ero siinä tuli -

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie olen varmaan vähän hassu kun viisvuotiaan sänky on viel meiän huoneessa. Mie nukun paremmin, kun tiiän, että on siinä samassa huoneessa. Kuulen hengityksestä, että kaikki on hyvin, kuulen jos alkaa kovasti vaikka yskittää (joskus kovassa yskässä oksentaa öisin limaa). Ja jos tulis rosmoja, niin eivät pääsis tytön luokse ennen meitä. Taidan olla vähän höpö, mutta meiän makkariin onneksi mahtuu...

Minäkin tiedän tämmösen tapauksen, että lapset nukkui vuosikausia vanhempien makkarissa. Kerronko miten tarinassa kävi? - no ero siinä tuli -

Mitä ihmeen tekemistä lasten nukkumisella vanhempien makuuhuoneessa on eron kanssa :o Siis että väitätkö tosiaan, että joku eroaa sen takia, kun koko perhe nukkuu samassa huoneessa...

Voi sitä rakastella muualla ja muulloin kuin yöllä makkarissa... ;)

Oli 2kk ikänen kun siirrettiin koska oli lopettanut jo yösyömisen ja alkoi nukkumaan kokonaiset yöunet.
Ei ollut enää mitään syytä pitää meidän makkarissa nukkumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Tytär siirrettiin muuton yhteydessä

Meillä myös näin, koska silloin vasta sai oman huoneen.Tyttö oli silloin 1v9kk.
Kuopus siirretään samaan huoneeseen isosiskonsa kanssa, kunhan alkaisi nukkumaan yöt heräämättä.. :whistle: ikää tulee ens vko 9kk

Ihme, kun miun vanhemmat on ollet jo kohta 30 vuotta naimisissa, vaikka me lapset olemme nukkuneet heidän kanssaan samassa huoneessa monta vuotta... sisko jopa nukkui vanhempieni vieressä ekaluokkalaiseksi asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Meillä huoneet vastakkain, mutta eteinen välissä ja siitä huolimatta olen kyllä herännyt jo pieneen narinaankin. Ja se onkin niin hassua että en herää miehen herätyskelloon, mutta kun vauva äännähtää niin heti olen ihan virkkuna kuulostelemassa että huuteleeko enemmän.

Sama juttu täällä! Vaikka pommi tippuis niin en kuule vaan nukun mutta kun vauva inahtaa niin olen heti hereillä ;-)

Meillä vauva nukku ensimmäisen yön meidän makkarissa, totesin että en osannu nukkuu vaan kuuntelin jokaista pientäkin äännähdystä joten toinen yö meni jo omassa huoneessa . Nyt 5 vko vanha ja edelleen omassa huoneessa jossa saa ollakkin ;-) Nukutaan kaikki "paremmin".

Me siirrettiin poika omaan huoneeseen (vastapäätä, käytävä välissä ) 5,5kk iässä vaikka imetin vielä öisin kerran tai kaksi. Ei ollut mikään ongelma, päinvastoin. Sai vihdoinkin oman makuuhuoneen takaisin itselle, pystyi miehen kans jutteleen ja lukeen sängyssä ja muutakin tekeen häiriöttä =) ;) Voin ainoastaan suositella! Kyllä sen vauvan itkun tosiaan kuulee vaikka olis miten kaukana.. kuten tossa edelliset kertovatkin.

Nyt toisen kanssa (la huhtikuussa) aion tehdän kans niin et heti ku alkaa nukkumaan yhdenkin pitemmän pätkän, tyyliin se 4-6h, siirrän samaan huoneeseen isoveljen kanssa niin saa taas itse nukkua paremmin. Mua kans häiritsee se vauvan tuhina. Meni esikoisen kanssaki aina niin et vaikka olin yliväsynyt, niin ku mies ja vauva kuorsasi niin mä en saanut nukuttua ku se vauvan tuhina häiritsi mua niin.. Kai olin jotenki yliherkkä lapsen äänille.

Yhteistyössä