R
Rukoilijasirkka
Vieras
En oo tyhjentänyt likakaivoja. Tai putsannut pyykkikoneen nukkasihtiä. Imuroinut en ole pitkään aikaan, se sattuu mun selkään. En ole putsannut kanaa, enkä perannut kalaa ikinä. Mies tekee semmoset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Meijän äiti oli melko neuroottinen siivoomisen suhteen joten kaikkea on tullut tehtyä. Omassa kodissa en ikinä oo ripsunu kattoa. Äidin ja isän luona sitäkin useammin![]()
mitä tarkoittaa ripsunu kattoa?
mä en oo koskaa avannu tukkeutunutta viemäriä (mr muskelin kaatamista ei lasketa)
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Meijän äiti oli melko neuroottinen siivoomisen suhteen joten kaikkea on tullut tehtyä. Omassa kodissa en ikinä oo ripsunu kattoa. Äidin ja isän luona sitäkin useammin![]()
mä en oo koskaa avannu tukkeutunutta viemäriä (mr muskelin kaatamista ei lasketa)
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Meijän äiti oli melko neuroottinen siivoomisen suhteen joten kaikkea on tullut tehtyä. Omassa kodissa en ikinä oo ripsunu kattoa. Äidin ja isän luona sitäkin useammin![]()
Äitillä on semmonen harjahäkkyrä, pitkä vartinen, jolla "ripsutaan" siis harjataan pölyt katosta, jonka jälkeen se kostealla mopilla tmv. pestään. Näin siis mun lapsuuden kodissa.
Meillä on aina niin siistiä et yllätysvieraat voi päästää sisälle, mut ikinä en oo niin tylsistyny että viitsisin kattoa noin tarkkaan pestä!!!
Kun äiti tulee meille kylään, se tarkastaa vaivihkaa onko listojen päällä pölyä tai ovissa tahroja... :headwall: Se on ÄRSYTTÄVÄÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Meijän äiti oli melko neuroottinen siivoomisen suhteen joten kaikkea on tullut tehtyä. Omassa kodissa en ikinä oo ripsunu kattoa. Äidin ja isän luona sitäkin useammin![]()
Äitillä on semmonen harjahäkkyrä, pitkä vartinen, jolla "ripsutaan" siis harjataan pölyt katosta, jonka jälkeen se kostealla mopilla tmv. pestään. Näin siis mun lapsuuden kodissa.
Meillä on aina niin siistiä et yllätysvieraat voi päästää sisälle, mut ikinä en oo niin tylsistyny että viitsisin kattoa noin tarkkaan pestä!!!
Kun äiti tulee meille kylään, se tarkastaa vaivihkaa onko listojen päällä pölyä tai ovissa tahroja... :headwall: Se on ÄRSYTTÄVÄÄ!
meillä lähtisi nuo rappaukset katosta jos kostealla pyyhkisi. Ihanasti ropisisi lattialle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sissuli:jaa-a...pessy kattoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:lattiakaivoja en oo putsanu...on miehen homma se.
Alkuperäinen kirjoittaja Juures suikaleelle:Kokeileppa pestä joskus ovetmeillä ne ainaki on ihan täys pikku sormenjälkiä aina ja kahvojen lähistöltä myös likaiset vaikka n. Joka viikko ne pesen. Seki toki varmaan vaikuttaa et meidän ovet on valkoiset ja niissä näkyy joka ikinen pieni sormenjälki heti... Samoin ku keittiön kaapeissa. Raivostuttavaa mut tuleepa pestyä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kattoa en oo koskaan pessy,jotkut kai tekee sitäkin? jos se kotityöksi lasketaan...muuta ei tuu mieleen =)
En oo minäkään kattoa pessyt, mutta mun mielestä katonpesijät joutais suljetulle![]()
Kuuluuko katotkin pestä??? Maalithan lähtee. Meillä on ainakin katossa vesiliukoinen maali ja se on kaiken lisäksi röpelöinen.