G: Kuinka moni meikkasi sairaalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Tuli tossa mieleen kun luin jotain vanhaa vauva-/kaksplus-lehteä, missä oli semmoinen lista mitä pitää sairaalakassiin pakata. Siinä oli sisältönä mm. meikit ja sen listan vieressä oli meikkausohjeita kuinka saa kevyen ja hyvän meikin jonka voi nopeasti väsätä sairaalassa ennen kuin vieraat tulevat. Niin tuli mieleen että moniko oikeasti meikkaa sairaalassa, onko niitä paljonkin? Itselleni ei tullut mieleenikään meikata, oli muut asiat niin vahvasti mielessä. =)

mulla oli sama ripsari kolme päivää :laugh: sit kun kaverit tuli niin laitoin vähän meikkivoidetta ja tukan kiinni.mä tykkään että olen vähän meikannut, on siistimpi olo itsellä. muiden meikkauksista tai meikkaamattomuuksista en välitä,se on mulle ihan sama..

Oli mulla meikkipuuteri ja ripsari, jota laitoin ennen kotiinlähtöä. Vanhat meikit tais olla naamassa mulla, jotka siis laitettu jo ennen vauvelin syntymää. Oi kun olin hehkeä...

Ei vielä kokemusta, mut olen varannu ajan kosmetologille ripsien ja kulmien kestovärjäykseen lähellä laskettua aikaa. Olishan se kiva, jos sairaalassakin olis "ihmisen näkönen". Turhamaista tai ei - tulee vaan itelle kivempi olo kun on ees suhtkoht "freesi".

Ei kyllä tullut mieleenkään meikata!
Mulla oli mukana vaan puhtaat alusvaatteet lähtöpäiväksi, hygieniatarvikkeet, neuvolakortti ja kännykkä. Mies toi vauvantarvikkeet lähtöpäivänä.
Suihku aamuisin ja iltaisin riitti mulle oelmaan freesi sairaalassa.

Mä kävin ottamassa kestovärin ripsiin ja kulmiin jonku aikaa ennen synnytystä. En mä kyllä siellä sairaalassa olis jaksanu panostaa meikkaamiseen... Kotiinlähtiessä taisin sipasta vähä puuteria nassuun..

Yhteistyössä