G: Kuinka moni oikeesti harrastanut seksiä hääyönä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tietysti, kun saimme luvan kanssa. Vapauttavaa.

heh,luvan kanssa..ja ennen sitä ei saannu vai :p

Ei saanut, ei. Ainakaan lupaa ei ollut. Mutta nykyisinhän ihmisillä on semmonen mieli, että kenen kanssa vaan saa miten vaan milloin vaan ja missä vaan. Sit itketään, että yhyy, mies ei haluakaan naimisiin, vaikka olemme olleet kihloissa 10 vuotta. Me muutettiin häiden jälkeen yhteen.

Rukoilijasirkka on uskovainen, siksi ei ollut lupaa ennen avioliittoa sekstailla. Siksihän uskovaiset meneekin nopeesti naimisiin. Kaikki jotka tunen, menee viimestään vuoden päästä seurusteöun aloituksesta naimisiin

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Tietysti, kun saimme luvan kanssa. Vapauttavaa.

heh,luvan kanssa..ja ennen sitä ei saannu vai :p

Ei saanut, ei. Ainakaan lupaa ei ollut. Mutta nykyisinhän ihmisillä on semmonen mieli, että kenen kanssa vaan saa miten vaan milloin vaan ja missä vaan. Sit itketään, että yhyy, mies ei haluakaan naimisiin, vaikka olemme olleet kihloissa 10 vuotta. Me muutettiin häiden jälkeen yhteen.

Tää mielipide on kuultu täällä jo aika monta kertaa ja tulihan se taas sieltä.

Ei harrastettu...mä en itseasiassa muista mitään siitä illasta...ja olin selvinpäin koska odotin vauvaa ja häät oli alkottomat.

Mä muistan miten tultiin autolla parkkipaikalle...ja sitten mä en muistakaan enää enempää. Mä olin ihan kuoleman väsynyt, joten kai mä vaan menin kotiin ja kaaduin sänkyyn?!? :laugh:

Harrastettiin aamuyöstä. Ei ollut kyllä mitenkään erityisen hyvää ku oltiin väsyneitä. Häämatkalla oltiin sitten kipeitä, niin hyvää seksiä ei ollut silloinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:
Siis te mielummin vedätte häissä kännit kuin nautitte hääyöstä :o

Kymmenen vuotta oltiin jo ehditty treenata, hääyönä pidettiin kavereiden kanssa hauskaa. Aamulla sitten kylläkin nautittiin toisistamme. ;)

Hmm, totta puhuakseni, en edes muista tuollaista yksityiskohtaa. Ei ole mun mielestä mitenkään olennainen asia, minä öinä sitä seksiä harrastaa. Hääjuhlissa ja -yössäkin paljon enemmän kaikkea muuta hienoa ja tärkeää...

Suuret suunnitelmat kyllä oli, mutta en jännitykseltäni pystynyt syömään koko päivänä ja shampanja alko tuntua aamuyöllä vatsassa niin ikävältä ja armoton väsymys kun jännitys purkautua niin mä sain just ja just häämekon päältä ja nukahdin :( Mies parka, mut niinkuin todettu, kyllä sitä sitä ennen ehdittiin ja seuraavana päivänä mies totes että nyt hän haluaa ekaa kertaa rakastella vaimoaan :)

Mutta olitko sä naimisiin mennessäsi neitsyt? Eikö teillä ollut jo lapsi, tai ainakin tulossa? :o Vai sekoitanko mä sut johonkin toiseen?

Yhteistyössä