g: kuinka moni on jo käynyt mustikassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anoppi ja appi keräsivät viime viikolla vajaan sankollisen ennen kuin ehdimme itse metsään. Omalla tontilla myös mustikkaa, mutta satoa ei näköjään tullut tänä vuonna. Ehkä teemme perheretken lähimetsään jonakin iltana.

:wave: vähän laisesti on näillä main. Käytiin katsomassa tässä joku aika sitten,mutta eivät aivan kypsiä ole vielä.
Tuossa meidän talon takana on pikku metikkö josta lapset poimii suuhun niitä.

Kuulemma pohjosessa olis ku vaan viihtis lähtä sieltä asti hakeen.

kerätty on 3-4 litraa.. :) jo parisen viikkoa sitten.. lähiskuttasta. Oli muuten tosi paikoittain esiintymiä :| mietittiin et on varmaan "ammattilaset" käynny paikoilla ennen meitä. Poika mutusteli pensaasta suoraan ja minä keräsin koriin... tosin pikkuverottaja kun kekkas ettei tarvi itse kerätä niin helpompi tulla vinkumaan mamman viereen :laugh:

En ole käynyt. Jos vaikka tänään illemmalla kerkeäisin käydä katsastamaan mustikka tilanteen. =) Meillä kasvaa aina kaikenmoisia marjoja, sieniä, omenia ja luumuja ym yli omien tarpeiden.

eilen ja kilon verran tuli kerättyä, ja tuo saalis on yhdeltä lämpäreeltä mihin jäikin viellä taas varmaan 4-5l, tuohon tulee joka vuos paljon ja kukaan muu ei niitä poimi.
Vatut ei oo viel kypsiä, eikä tällä menolla kypsy ikinä ku on kylmä

Muoks. paikkana kontiolahti

Yhteistyössä