G: Kuinka monta lahjaa per lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
leluja 4 ja kirjoja 5+6pientä kirjaa. ei tuu pehmeitä paketteja kun kaikki vaatteet saan lapsen isän siskolta. siis nä on multa ja lapsen isältä. lapsi 1v8kk jouluna.

Voi luoja, en mä ole lainkaan laskenut, enkä enää kyl ees muista mitä kaikkee oon paketoinnu B) Mut häkkikellari on puolillaan joululahjoja lapsille, joten arviolta 15 per lapsi?? Mutta siis meillä ei lapset oikestaan muilta saakkaan kuin meiltä vanhemmilta, siksi ollaan vähän aina satsattu noihin lahjoihin enemmän :)

Meillä kolme lasta; me itse laitetaan heille kullekin kolme lahjaa.
Sit molemmista mummuloista saavat paketit.
kaikilla 2 kummipariskuntaa eli kaikille 2 lahjaa
sit mun veli, lasten eno laittaa heille paketit.

Tällä hetkellä esikoiselle on ostettu vasta yksi lahja. Keskimmäiselle 4 pakettia, josta yksi on vaatepaketti. Kuopukselle on 6 pakettia. Kuopus tulee saamaan enemmän lahjoja kuin isommat, kun toivoo kaikkea pientä ja edullista. Esikoiselle pitäisi jotain ostaa vielä ja jokaiselle vielä joku kirja. Yksi yhteinen isompi lahjakin on ostettuna. Lisäksi lahjoja tulee minun vanhemmilta ja veljeltäni.

Monta :|

Mä oon ostanut jo seitsemän pakettia kummallekin lapselle. Veljeni ostaa 1-2 pakettia per muksu, vanhemmiltani tulee varmaan kymmenkunta lahjaa per lapsi, ja kaiken kukkuraksi synttärilahjat tulee molemmille samaan syssyyn.

Lapsia on kaksi ja paketteja on yhteensä 5, toiselle siis on yksi enemmän :D Meillä on lapsilla jo kaikkea, vaatteita että leluja. Minähän niistä nytkin kärsin, joten en tietoisesti halua valtavaa rojumäärää kotiani. Sukulaisilta tulee vielä lahjoja.

Ite oon ostanut 5 per lapsi + yksi yhteinen. Saavat lisäksi vielä ehkä nelisen pakettia lisää sukulaisilta per lapsi. Eli yhteensä kymmenkunta pakettia mikä minusta on ihan sopiva määrä. Voi olla että ostan itse vielä jotain pientä lisää, katotaan nyt. Itse ostin tänä vuonna pelkästään "kovia paketteja", leluja ja pelejä.

Meillä 1 lapsi, minulta saa lahjan, samoin isiltä. Mummeilta ja vaareilta tulee toisilta 1-2 lahjaa, toisilta ehkä enemmän vaikka olemme yrittäneet toppuutella...tädiltä ja sediltä tulee myös lahjat. Kummeilta luutavasti myös. Eli aika monta pakettia tulee meidän pikkuiselle ;)

Poika vasta 1v 3kk joten olemme yrittäneet pitää lahjamäärän minimissä. Vaikeaa näyttää olevan :xmas:

Kotoota taitaa löytyä 20 pakettia/lapsi...ja aion ostaa vielä lisää. Pehmeitä taitaa olla kummallakin 5-6 ja loput on leluja.

Siihen sitten tulee suvun lahjat päälle jolloin paketteja on yli 30/lapsi.

Meillä yksi lapsi, 1,5v. Ei osteta itse yhtään lahjaa, saa kummeilta ja sukulaisilta lahjoja, viime joulunakin sai yht. 15pakettia, joten päätettiin että se riittää tänä vuonna. Ostetaan sit joulun jälkeen sellaista mitä tarvii esim. vaatetta, eli mitä ei ole lahjaksi saanut.
Mietittiin niin, että ensi jouluna osaa ehkä jo vähän odottaakin sitä joulua jne. joten ensi jouluna varmaan jo ostetaan itsekin joku lahja.

Kuumimmat

Yhteistyössä