G: Kuinka monta serkkua sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isän puolelta 26, vanhin 37 ja nuorin 6, kaikkien kanssa suhteellisen tiiviisti tekemisissä, erittäin läheisiä ollaan suurimman osan kanssa. Äidin puolelta 18, vanhin taitaa olla 21, nuorin 14, osan kanssa enemmän, osan kanssa vähemmän tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ja minkä ikäinen on nuorin serkkunne? Entä vanhin? Oletko tekemisissä kaikkien kanssa?

Mulla on 11 serkkua, joista nuorin on 3kk ja vanhin taitaa olla 27v. Näen kaikkia säännöllisesti, suurinta osaa ainakin kerran kuukaudessa. :)

Minulla on 28 serkkua.

Vanhin n 40 vuotta, nuorin 12 v.

En ole heidän kanssaan tekemisissä juurikaan =).

Mulla on äidin puolelta yksi serkku, joka on pari vuotta mua nuorempi ja jonka kanssa ollaan tekemisissä lähinnä sukujutskissa ja juhlapäivinä. :ashamed:

Isälläni on kuusi sisarusta, joilla kaikilla on lapsia... Siltä puolelta on siis serkkuja (villi veikkaus 20+), mutten ole suurinta osaa heistä nähnytkään koska isäni on katkaissut heihin välit jo kun olin itse lapsi... Vanhin sieltä on varmaan jo keski-ikäinen ja nuorin taisi olla 13v. (isäni on siis nuorin seitsemästä sisaruksesta)

Äidin puolelta 8 serkkua, joista kaksi jo kuollut. Vanhin on 35 ja nuorin 11. Kaksi nuorinta olen tavannut yhden kerran mummoni hautajaisissa. Neljästä muusta elossa olevasta tunnen yhden hyvin ja kaksi jotenkuten, neljännen olen nähnyt usein, mutta en kuitenkaan oikein tunne. Kaksi kuollut tunsin hyvin.

Isän puolen serkuista en tiedä. Varmaan yli 20, mutta enpä tunne yhtäkään.

6 serkkua, joista vanhin on minua vuotta vanhempi ja nuorin on kuukautta vanhempi kuin esikoiseni. Tuon nuorimman kanssa olen paljon tekemisissä, sillä hän on lapseni paras ystävä. Vieraammille tulee usein puhuttua kuin tytöt olisivat serkukset keskenään sillä enemmän he ovat tekemisissä kuin mitä lapseni on omien serkkujensa kanssa.

Mulla on 11 serkkua, joista nuorin on 15v. ja vanhin 45v.
Yksi serkuista on mulle todella läheinen, olemme molemmat ainoita lapsia, joten olemme toimittaneet toisillemme siskon virkaa :) Kolmen muun kanssa olen jonkin verran tekemisissä, muita näen vain häissä, hautajaisissa tai muissa sukupippaloissa.

10 serkkua, joista vanhin on 40v. ja nuorin on 9v. En todellakaan ole kaikkien kanssa tekemisissä. Itse asiassa olen satunnaisesti yhteydessä vain yhden serkkuni kanssa, muita tapaan satunnaisesti sukujuhlissa. Muutamia en ole nähnyt vuosikausiin.

Kyllä niitä yli 30 yhteensä on, en jaksa käydä laskemaan... Suurinta osaa en tunne kunnolla, osaa en varmaan tuntisi vaikka tulisi kadulla vastaan. Ehkä yhden tai parin serkun kanssa lähetän joskus jonkun tekstiviestin tms. Ei olla paljon tekemisissä vaikka samalla paikkakunnalla asutaan, ei mitään riitoja tai muuta mutta ei vaan olla koskaan oltu tekemisissä... Vanhin serkku on muistaakseni 43v ja nuorin 8v. Vanhempi isän puolelta ja nuorempi äidin puolelta, tuota nuorempaa en ole ikinä nähnytkään vaikka sekin asui jossain vaiheessa samalla paikkakunnalla, itse olen 28v että kumpikaan noista ei ole tutuksi tullut mistään yhteisistä lapsuusajoista tms.

2+2+1, siis 5 serkkua. Nuorin taitaa olla 12v, vanhin on 35v. Kahta tapaan useamman kerran vuodessa, pidetään yhteyttä muutenkin. Kahta muuta oon nähny ehkä kerran kymmenessä vuodessa (lapsena tavattiin kerran, pari vuodessa). Nuorimman serkun olen vaan nähny valokuvissa.

Yhteistyössä