G:KUINKA MONTA VUOTTA ON MIELESTÄSI SOPIVA IKÄERO PARISKUNNALLA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piippahiippa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piippahiippa

Vieras
Niin,kun tuolla oli tuo ketju,että kuinka paljon sinulla ja kumppanillasi on ikäeroa,niin montako vuotta teidän mielestä on "sopiva" ikäero puolisoitten välillä?

eli siis,jos mies on 5vuotta nuorempi,onko se jo liikaa?

tai sitte,että mies on 15vuotta vanhempi,onko se jo liikaa?

ja ei kiitos tähän mitään vastauksia,että rakkaus ei katso ikää;)

tuli vaan mieleen,kun tuttuni on 28-vuotta,ja hänen miehensä 55-vuotta...minusta se on jo hieman liikaa...mutta,tämä oli siis mun mielipide;)!!

Mullekin ihan sama, mutta kieltämättä, jos ikäeroa on sen verran, että toinen puolisko voisi olla toisen isä/äiti iän puolesta (eli jotain 25 v?ikäeroa) niin se tuntuu aika kummalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullekin ihan sama, mutta kieltämättä, jos ikäeroa on sen verran, että toinen puolisko voisi olla toisen isä/äiti iän puolesta (eli jotain 25 v?ikäeroa) niin se tuntuu aika kummalta.

Samoilla linjoilla :wave:

no taidan sitten elää teidän mielestä iljettävässä avioliitossa kun ite oon 26v ja mies 50v :/ Oikeestaan koskaan ei oo ajateltu tota ikäeroa,mut alkuun ihmiset jopa löivät vetoa siitä että olen vain joku pano tms...Nyt kuiteski oltu yhessä 9vuotta,naimisissa reilun vuoden.Mut ei pitäis tuomita jos ei tunne!!!!Meistä on ainaski sanottu et sovitaan toisillemme kuin nenä päähän ;)

Minulla on 6 vuotta nuorempi mies, eikä ikäerosta ole ollut mitään haittaa. Kukaan ulkopuolinen ei ole uskonut meidän ikäeroa, näytetään vissiin aika samanikäisiltä ikäerosta huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on 6 vuotta nuorempi mies, eikä ikäerosta ole ollut mitään haittaa. Kukaan ulkopuolinen ei ole uskonut meidän ikäeroa, näytetään vissiin aika samanikäisiltä ikäerosta huolimatta.

ja meil on tosiaan 7 v. ikäeroa niin että mies nuorempi, eikä ole ollut ongelmia =) itse asiassa miehen kaveri luuli mua parin vuoden ajan miestäni nuoremmaks, mikä oli aika imartelevaa ;)

Ei kai mikään ikäero ole liikaa, pariskunnasta itsestäänhän se on kiinni. Joku voi olla henkisesti huomattavasti nuorekkaampi/kypsempi, kuin mitä syntymävuoden perusteella voisi kuvitella.

Ihan itelleni tykkään että mies on 3-8 vuotta vanhempi.
Jos itellä ois ikää enempi ni saattaisin olla eri mieltä, sillon ei varmaan ois niin iällä väliä. Kuitenkaan yli 10(-12) vuotta vanhempaa en halua, koska sillon se taas vanhana näkyis räikeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja piippahiippa:
Niin,kun tuolla oli tuo ketju,että kuinka paljon sinulla ja kumppanillasi on ikäeroa,niin montako vuotta teidän mielestä on "sopiva" ikäero puolisoitten välillä?

eli siis,jos mies on 5vuotta nuorempi,onko se jo liikaa?

tai sitte,että mies on 15vuotta vanhempi,onko se jo liikaa?

ja ei kiitos tähän mitään vastauksia,että rakkaus ei katso ikää;)

tuli vaan mieleen,kun tuttuni on 28-vuotta,ja hänen miehensä 55-vuotta...minusta se on jo hieman liikaa...mutta,tämä oli siis mun mielipide;)!!

29 ja 55 -vuotiaat ovat kumpikin jo ihan kypsiä aikuisia ja enemmän samalla viivalla kuin vaikkapa 20- ja 45 -vuotiaat.

Vaan eipä siinä mitään, koskaan en arvostelisi näitä ikäasioita. Ystäväni 30v. on yhdessä 50v. miehen kanssa enkä parempaa paria voisi kuvitella. Sopivat toisilleen niin hyvin kuin voi vain olla.

Isäpuolenikin on äitiä 14 vuotta nuorempi eikä näy kyllä yhtään missään.

Kaikki tavallaan, en mä välitä. Kunhan ovat onnellisia!

Yhteistyössä