Mikä on mielestäsi normaali ikäero parisuhteessa? Entä iso ikäero?

Minusta yli 5 vuotta on iso ikäero, mutta ihan normaalia se silti on. Tunnen siis paljonkin pareja joilla on iso ikäero, eli en pidä sitä epänormaalina, mutta kyllä huomaa tiettyjä juttuja pariskunnissa, kun ikäeroa on enemmän kuin 5 vuotta. Jostain syystä kuitenkin, ne erot on ihan samanlaisia oli ikäeroa sitten 6 tai 16 vuotta.

Riipuu ihan iästä ja tilanteesta. 5-8 vuoden ikäero on miusta ok suuntaan tai toiseen.
Meillä on ikäeroa 5 vuotta, mie oon 35 ja mies täyttää marraskuussa 40.

Oon 16 tyttö ja on juttuu 25 vuotiaan kanssa. Kaikki sanoo että "ei se voi ottaa sua tosissaan". ja nyt mäki ajattelen et entä jos se ei ota mua tosissaan, mut silti ei se mu mielestä oo sellane siis pillunperässäjouksija. Tykkään hänestä oikeesti mutta kuulostaako se teiä mielestä oudolta??

Mies on mua 3 vuotta nuorempoi; ihan normaali ikäero.
Itse en haluis itseäni vanhempaa miestä.
Isoja ikäeroja on, jos mies on yli 7 vuotta naista vanhempi
tai se, jos mies on yli 15 vuotta naista nuorempi.

Jos nainen on vanhempi, niin jo yli 5v on mun päässä isohko.

Jos mies on vanhempi, niin voi olla helposti 15 vuotta ja se on ihan normin tuntuista.

Väärää ikäeroa ei ole, eli en missään nimessä pidä lähtökohtaisesti huonona sitä, että olisikin tuota isompi ikäero suuntaan tai toiseen... :) Mutta ehkä sillain hetkeksi pysähtisi miettimään jos kuulisin. Tai jotain.

Itselläni on 9 vuotta vanhempi mies. Ihan sopiva ikäero. Vaikea kuvitella olevani yhtään tuota nuoremman kanssa, mutta varmasti sellaisia poikeukksellisia miehiä on olemassa kans.

Yhteistyössä