G: kuinka paljon miehenne on muuttunut seurustelun alusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yllättävän paljon, mutta vain positiivisessa mielessä. Isyys on tuonut älyttömän paljon lisää pinnaa ja ymmärrystä muita kohtaan. Muutenkin on entistä hellempi ja kaikenkaikkiaan ihanampi. :D :heart:
Eikä siis aiemminkaan ollut mikään räjähdysherkkä äkäpussi, mutta nykyään itse rauhallisuus.

Ollaan varmaan jonkin verran molemmat kasvettu "aikuisiksi" vanhemmuuden myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Hiukan tullut hyvässä mielessä painoa. Urheilu on alkanut kiinnostaa ja tietää jos mitä haluaa tulevaisuudessa tehdä. On avoimempi ja innokkaampi kaikelle ja ennen kaikkea halusikin lapsia ja meni naimisiin vaikka vannoi ettei niin ikinä käy. Hyvään suuntaan tuo on mennyt ja on mukavaa olla se ihminen joka muutti miehen mielen naimisiin menosta ja lapsista :D

mulla on sama ton vikan lauseen kanssa :D

Mä mietin sitä, että mun mieheni ei juurikaan ole muuttunut näiden yhteisten 13 vuoden aikana. Ennen seurustelun alkua olin jo tuntenut hänet viitisen vuotta, joten sillä tavalla ei ole mitään yllätyksiä tullut. Hän on aina ollut urheileva, vastuuntuntoinen, rauhallinen, osallistuva jne jne. Tai yksi asia ehkä on muuttunut; hän osaa nykyään jo suuttuakin, joskus ammoisina aikoina mies nimittäin oli aikamoinen viilipytty tai lähinnä kai kyse oli siitä, että hän piti sisällään kaikki mahdolliset negatiivisiset tunteensa. Nyt voin jo sanoa, että meilläkin "riidellään" toisinaan, ja minusta se on hyvä asia. :D

Yhteistyössä