G:Kuinka usein imuroitte lattiat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "voevoe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="voevoe";23731388]Ja montako lasta ja minkä ikäisiä teillä on?

Meillä on 6v, 3v ja 10kk lapset ja imuroin joka ikinen päivä ja pesen lattiat vähintään joka toinen päivä. Silleen pärjätään jotenkuten.[/QUOTE]

Sama täällä, mulla yksi lapsi 6 kk ja koira. No ja sottaava mies. :)

[QUOTE="vieras";23731579]Ehkäpä tässä nyt ei ole hygieniasta kyse vaan yleisestä siisteydestä. Jos sinä haluat elää hiekan, roskien, pölypalleroiden ja eläinten karvojen keskellä niin älä syyttele meitä muita, jotka niin eivät halua elää.[/QUOTE]

En syyttele, vaan muistutan :) Herne pois nenästä!

Meillä on myös koira ja koiran karvoja ja leivänmuruja ja muuta sellaista, mutta jos haluaisin pitää lattiat puhtaana niistä, joutuisin imuroimaan monta kertaa päivässä. Joten kerran-kaksi kertaa viikossa riittää meille ja meillä on silti ihan siistiä. Ei minua muutama leivänmurunen haittaa :)

[QUOTE="vieras";23731680]En syyttele, vaan muistutan :) Herne pois nenästä!

Meillä on myös koira ja koiran karvoja ja leivänmuruja ja muuta sellaista, mutta jos haluaisin pitää lattiat puhtaana niistä, joutuisin imuroimaan monta kertaa päivässä. Joten kerran-kaksi kertaa viikossa riittää meille ja meillä on silti ihan siistiä. Ei minua muutama leivänmurunen haittaa :)[/QUOTE]

Ok, meitä on moneen junaan. Mut imurointia päivittäin en lue miksikään siivoushullujen touhuksi, koska ite oon tosi laiska välillä siivoomaan. En ihan joka päivä imuroi, joka toinen kyllä ja joskus peräkkäisinäkin päivinä, mut se on pakko. Meillä on vaaleet lattiat ja kaikki karvat kerääntyy nurkkiin ja seinien viereen ja näkyy selvästi.
Lattioita en sentään pese päivittäin, vaikka joskus vähän tarttiskin.

Melkeinpä joka päivä... Yritän joskus vaan että harjailen noita muruja keittiön lattialta, mut se on sit kivaa kun siihen harjaan tarttuu joku tahma sieltä..

Lattioita pesen liian harvoin juuri tällä hetkellä... Tuntuu muutenkin että saa olla koko ajan pesemässä lattioita, niin teen sitä että pyyhkäsen tahrat vaan lattiasta.. Isommin pesen suunnilleen sen kerran viikossa.

Neljä lasta, 3v, 5v, 10v ja 12v, keittiön imuroin ainakin kerran päivässä, yleensä useamminkin, samoin khh, ainakin kesällä. Keittiön lattian myös moppaan 1-4x vko. Koko talon imuroin ainakin kerran viikossa...

Kerran päivässä noin suunnilleen otan kettiön, ruokapöydän ympäristön, eteisen ja jos jossain muualla näyttää olevan tarvetta (meillä on kaksio, joten tämä käsittää jo aika suuren osan kämppää). Kerran viikossa viikkosiivous, jolloin imuroin isolla imurilla joka paikan ja myös pesen lattiat. Lapsia on yksi 2-vuotias.

Joka päivä mikrokuitumopilla roskat pois. Eteisestä matot puistellaan. Kerran viikossa siivous, jolloin imuroin ja pesen lattiat. Imuria en käytä paljon, koska vain levittää pölyä.

Yhteistyössä