G: Kuinka usein ja miten riitelette puolisonne kanssa? (juu-u, näin tylsää mulla on)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Me riidellään "isomman kaavan" mukaan kerran pari kuukaudessa ja se tarkoittaa yleensä sitä että riita alkaa ajoissa ja se jatkuu iltaan. Siis niin että päivällä on naljailua puolin ja toisin ja sit illalla räjäytetään koko paketti pöydälle ja riidellään asiat selväksi. :whistle: Pienempiä sanaharkkoja on sit useammin mutta niitä ei kumpikaan edes taida muistaa, tosin ei muista noita isompiakaan. :whistle: En tykkää riidellä mutta oikeasti, usein se puhdistaa ilmaa. Ja se sopiminen.. :heart: :D

Kerran viikossa mulla menee hermot toisen laiskuuteen ja sitten mäkätän (tai omasta mielestäni selitän asiallisesti että miten minä joudun tekemään kaiken kotona) ja sitten mies on pari tuntia hiljaa ja sit on taas kaikki niinku ennen :whistle:

mikä luetaan riitelyksi? siis onko se riitelyä jo teistä jos minä pahoitan mieleni jostain ja pysyttelen hetken omissa oloissani ja sitten rauhallisesti kerron mikä on? jos se on riitelyä niin nykyään varmaan joka päivä. jos ei ole niin sitten meillä ei juuri riidellä. paitsi minä ja 3v poika kun se ei vaan millään usko että jokin asia on kielletty mutta sitten kyllä pussaillaan ja halitaan :)

Melkein joka päivä. Mut meillä ei olekaan nyt normitilanne päällä muutenkaan. Ukko tekee muuttoa meille pikkuhiljaa, ja se stressaa molempia, ja tiuskitaan ja riidellään. Sit ku tää tilanne rauhoittuu, en osaa yhtään sanoa. Ennen muuttopäätöstä, me riideltiin joka toinen viikko, mut nyt on pakko sopia, kun yhdessä asutaan, eikä ukko pääse karkuun kesken riidan.

Joskus harvemmin, joskus tiheemmin. Riitaa ei vältellä, vaikka se niin paskaa aina onkin kun iskee päälle. Isot riidat VÄSYTTÄÄ mielettömästi, ootteko huomanneet?

Joskus päivittäinkin jostain pienestä äyskitään ja tiuskitaan..

Minä kun väsyneenä tuppaan varmasti kertomaan kuinka vituttaa joka ikinen astia joka EI ole koneessa likaisena jnejne turhaa..

Kerran parissa-kolmessa kuukaudessa tai harvemmin sitten kunnon avautumista :/
Mies kun on issä suomalaista sorttia että ei varmasti kerro jos jokin asia vaivaa mieltä ja ärsyttää, vaan sitten on vittumainen ja pahantuulinen viikon verran ennenkuin räjähtää ja huutamalla tulee kaikki julki.
Väärin!