G: Kuinka usein teillä ollaan kipeinä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyy

Vieras
Tuli mieleen tuosta D-vitamiini ketjusta, kun ap sanoi, ettei heillä olla oltu kipeinä 3kk. Meillä ei olla kipeinä kuin kerran tai pari vuodessa, ihmettelen siis kuinka usein muilla normaalisti ollaan, jos jollekin 3kk on pitkä aika??

Ja siis aikuisilla menee vuosiakin tautien välissä.

Likka oli viime syksynä kerran kuumeessa.Ja viime kesänä ripulissa. Et ei montaa kertaa vuodessa olla kipeinä.Mitä nyt nokka vuotaa millon kelläkin mut sehän on eri juttu :D
Ja juu,mitään vitamiinei en likalle anna.

5-vuoitias sairastaa ehkä juuri sen kolmen kuukauden välein, syyskussa oli kovassa yskässä ja joulukuussa oli joku pikku flunssa. ollut vain kerran elämässään antibiottikuurilla. Itse en ole ollut kipeänä puoleentoistavuoteen. Mies oli muistaakseni kesällä flunssassa. Lapsi saa talvella d-vitamiinilisää purkista, vanhemmat ei.

Meillä on oltu viimeksi kipeinä marraskuun alussa. Itse olen n. 4-5kertaa vuodessa kipeä (lasten kanssa yhtäaikaa) mutta mies on tosi harvoin. Taitaa olla ollut kipeä 2 kertaa tän viiden vuoden aikana kun on yhdessä oltu.

Yleensä sairastetaan keväällä 1-2 flunssaa ja syksyllä/talvella sama määrä, niin että kaikki sairastuu ja minä jälkitaudit siihen päälle. Muita tauteja ei ole ollut, yhtä vatsatautia lukuunottamatta mutta senkin sairasti vain minä ja mies... Tosin viime vuonna sairastettiin loka-marraskuussa kolme eri flunssaa...

Yhteistyössä