G. Kuinka usein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Notty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun täytyy lisätä tähän oma henkilökohtainen mielipiteeni, tai lähinnä kysymykseni... Miksi naisen tulisi laskea rakastelu kerrat siitä kuinka usein MIES laukeaa? Jos saan kysyä, tuo häiritsee paljon.. Itse lasken yhdeksi kerraksi yhden session, sama se kuinka usein kumpikaan laukeaa, koska ei mielestäni se orgasmin saaminen kuitenkaan se pää asia ole... Niin.

Hmm.. Ihan muistaakseeni olen itse kertonut. :D joo, mut toistaakseni itseäni, olen nainen suhteessa, silloin yleensä saan kun nään mieheni, eli kolmisen kertaa kuukaudessa, eli ihan liian vähän :D , ja tyydytän noin viikosta ja mielihaluista riippuen jonkun 4-8 kertaa viikossa tai enemmänkin, tai vähemmän, mitähän olin viime vastaksessa sanonut, no näillä arvoilla edetään. ;D

Yleensä pari kertaa viikossa seksiä. En runkkaa. Puhelimen päässä on naisystäviä jotka haluaa tai itse soitan kun tekee mieli. Jos tapaan uuden naisen silloin seksiä on alkuinnostuksessa koko ajan ja sit tekee mieli harvemmin. Riittää mulle.

Maistuisitko hyvältä! Nyt meinaan puhdas pillu maistuisi. Olen koko viikon turussa. Mutta ei pelkkä pillu vaan sen pitäisi olla sieväs vartalos ja turuss. Jos näin niin vastaa.

Maistuisitko hyvältä! Nyt meinaan puhdas pillu maistuisi. Olen koko viikon turussa. Mutta ei pelkkä pillu vaan sen pitäisi olla sieväs vartalos ja turuss. Jos näin niin vastaa.

No hitto. Olet siis huomaan että sinun on tehnyt mieli aiemminkin. Niin väärin sinä siellä ja minä täälä. Miltä se tuntuisikaan. Kun saisimme heittäytyä hyväilyihin kuumiin.