g: kuinka usein..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kun poika ei enää tissiä huolinut (ikää oli 8kk) niin siitä asti vuoteen kerran kuussa ja nyt ollu kuukauden aikana pikkujoulujen takia 3 kertaa yö kylässä eli melkein joka viikonloppu...on mielestäni liikaa...selvään poika on kiukkusempi ja äitilläkin tulee ikävä...

Jatkossa 2 kertaa kuussa varmaankin OK!!! =)

Meillä poika melkein 5 kk ja ollu kolme kertaa yökylässä mummilassa. Mummi ottaisi vaikka joka viikonloppu ja oikeesti huomaan olevani parempi äiti, kun oon saanu hetken hengähtää! Ikävä on tietty kova, mut on ihanaa saada hetki aatella vain itteensä ja miestään! =)

jätin omani ensi kertaa hoitoon kun lapsi oli 7kk ikäinen.ei tehnyt mieli jättää sitä aiemmin hoitoon kellekkään.me käymme tuulettumassa noin kuukauden välein.on se hyvä saada välillä omaa aikaa. :saint:

Ei oo mitään tiettyä määrää esim. kuukaudessa. Silloin kun tarve vaatii ja tuntuu siltä... monesti riittää, että käy vaan jossain piipahtamassa, että pääsee neljän seinän sisältä muuallekkin....

Poika tänään 7 kk ja kerran ollaan käyty miehen kanssa yhdessä elokuvissa ja kerran ulkona syömässä kahdestaan. Pari kertaa muuten päiväsaikaan hoitamassa asioita tms. Mutta ei virallisesti viihteellä oltu kertaakaan yhdessä, mies ollut pari kertaa työporukan kanssa, minä en kertaakaan. Ei ole edes haluttanut mennä. Vielä.

poika nyt vuoden
ollut yökylässä neljä kertaa ja muutamia kertoja muutaman tunnin päivällä...

siis jos kunnallsita päivähoitoo ei nyt lasketa...

tosin jokaisella hoitokerralla ei oo oltu viihteellä...

Ei kertakaan tänä vuonna ole ollut poika mun menojen takia hoidossa :x Mutta on ollut isovanhemmilla 3x reilun viikon pätkän tämän vuoden aikana kun ovat poijan sinne halunneet ja välimatkaa on kuiten melko paljon niin väkisinkin tulee sit tuollaisia pitempiä pätkiä kerraalla :D

hyvin hyvin harvoin, ehkä kerran pari vuodessa.
Itse asiassa aivan liian harvoin :/ mutta kun meidän vapaat menee niin pahasti ristiin ja jos vapaata onkin, mun pitää yleensä lukea tenttiin, ei silloin paljon baarissa heiluminen kiinnosta...

Tänä vuonna ollaan KAKSI kertaa päästy viihteelle.....meillä kun on 3 lasta niin eipä noita hoitopaikkoja ole tarjolla. Edes kummit ei ota....paitsi tuon meijän vanhemman, ikä 11 vee. No kuhan nuo pienemmät tuosta kasvaa ( t 2,5 vee ja p 1,5 vee) niin eiköhän me sitten ainakin 4 kertaa päästä ulos :laugh: :laugh:

..viihteelle..mitä se on? Koko äitiyslomani aikana on mummu katsonut lastamme kerran viikossa muutaman tunnin töitteni takia. Siitä johtuen en ole juurikaan halunnut lasta enää hoitoon antaa muiden menojen takia, ehkä sitten kun muksu on vanhempi, nyt on semmoinen taapero vasta. Mutta kylä se kahdenkeskinen aika miehen kanssa olis aika kivaa :D

Lapset ei oo vielä ollu kertaakaan hoidossa, ikää 1v 7kk. Ite oon käyny pari kertaa ulkona ja mies muutaman kerran enemmän. Oishan se kyllä tosi kiva mennä joskus yhessä jonnekkin..noo kerkeehän sitä.

Meidän esikoinen on nyt 9kk ja kerran olen ollut puistokonsertissa. Poika nukkui koko ajan, joten lapsenvahtikaan ei liikoja rasittunut... Muutenkin vain silloin tällöin ollut erossa äipästä, kun olen käynyt yksin shoppaileen tmv...

esikoinen oli varmaan kolmen kuukauden ikään mennessä ollut jo 5 kertaa yökylässä, mutta kuopus on nyt 4kk eikä ole ollut vielä kertaakaan, eikä mieleni edes tee lähteä viihteelle, ilmeisesti olen tulossa vanhaksi..(23)

Yhteistyössä