G: Kuka maksaa ravintolassa? Mies,nainen vai molemmat.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Oma mielipiteesi? Entäpä miehesi?

Mulla ei oikeastaan ole väliä, kuka sen maksaa, vaikka molemmat omansa. Onhan se tietysti mukavaa jos mies maksaa, mutta ei mitenkään tarpeellista.

Mies taas sanoi, että häpeisi suunnattomasti, jos nainen maksaa ravintolassa ja samalla siis selvisi se, miks mun rahat ei oo koskaan sille kelvannu siellä, ku on pitäny maksaa ja siks syömäänki lähetty, ku kerrankin mulla olis ollu varaa maksaa kalliimmatki safkat :D
Nainen voi toki antaa rahat miehelle, jos kovasti haluaa maksaa, mutta hyviin käytöstapoihin kuuluu, että mies maksaa. :D

Mites teillä mielipiteet jakautuu? :)
 
Jos lähtisin treffeille miehen kanssa, olettaisin hän tarjoaisi. Etenkin jos minut olisi kutsuttu.

Mutta olen onnellisesti naimisissa eikä ole tarvetta lähteä treffeille, joten meillä maksaa aina jompikumpi, ei sen väliä kumpi koska kyseessä on kuitenkin yhteinen tili mistä ne rahat joka tapauksessa menevät. :)

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?32f1976b679f45a1597d2b8ccee7e54f
 
Meillä mies maksaa aina. Nykyisin minäkin voin maksaa halutessani, mutta ensimmäisten vuosien aikana mies vaati saada maksaa esim. kaupassa ruokaostokset, koska olisi muuten tuntenut itsensä vaivaantuneeksi. Ravintolassa maksaminen oli miehelle vielä tärkeämpää. Meillä on yhteiset tilit, joten maksajalla ei ole käytännössä mitään merkitystä.
 
Jos oisin tuntemattoman kanssa syömässä maksaisin itse omani ja toinen maksaisi omansa (näin oletuksena).
Tuon mieheni kanssa kun mennään syömään niin sillon maksaa se kummalla sattuu olemaan rahaa tai mitä sovitaan (vaikka että mä maksan ravintolassa ja maksaa sitten kaupassa tms).
 
Jonkun tuntemattoman kanssa oletan, että kumpikin maksaa omansa, mutta ei mulla ole mitään sitä vastaan jos vaikka mies haluaa treffeillä maksaa. Mieheni kanssa liikkeellä ollessa se maksaa kummalla on rahaa :D Mun mielestä on outoa, jos miestä nolottaa se että nainen maksaa.
 
No meillä maksaa se kumpi ehtii, jos minä ehdotan ravintolassa käyntiä ja mukaan napataan velipoika, niin silloin luonnollisesti maksan. Miespuolisen työkaverin kanssa on kirjoittamaton sääntö, et maksetaan vuoron perään. Mieheni kanssa jos käydään kaksistaan, niin usein mies maksaa, mutta pakko myöntää ettei kovin usein käydä.
 

Yhteistyössä