Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27449213:Mieluummin nuoriso-ohjaaja täydellä työajalla. Nimittäin jälkimmäisessä vaihtoehdossa koko aamupäivä olisi "töihinlähdön odottelua" ja sitten illat olisi kiinni töissä.
Nimenomaan toisinpäin. Nuoriso-ohjaajan työaika klo 12-20 ja ip-ohjaaja klo 10.30-17.
:heart: Pitkät aamu-unet. Yksi syy ammatin valintaani aikoinaan.![]()
Nimenomaan toisinpäin. Nuoriso-ohjaajan työaika klo 12-20 ja ip-ohjaaja klo 10.30-17.
Kun toi meidän herätyskello herää kuudelta niin täällä ei ole pitkiä aamu-unia nähtykäänEikö ärsytä olla kaikkia iltoja töissä?
En ole ollut aikoihin nuokkarilla "oikeissa" töissä. =) Nykyään, kun meilläkin on tuo klo kuuden vekkari, voisi aamupäivät viettää kotitöihin, kuntoiluun yms. Iltatyöt oikeasti sopivat mun vuorokausi/virkeysrytmiin, mulla on ilta vasta alullaan, kun nuokkarin tuuppaa kiinni ja lähtee kotiin. En ole nähnyt iltatöissä oikeastaan mitään haittapuolia.
Mulla todellisuudessa menee aamupäivät ihan harakoille ja notkumiseen. Tyttökin täytyy viedä aina 11 hoitoon niin ihan turhaa aikaa jää notkumiseen. Mulle tää ei sovi :/ Tai en kai ole halunnut saada sopimaan, sanotaanko näin![]()