G: Kumpi parempi *pohdintaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViuhVauh

Aktiivinen jäsen
14.07.2006
5 675
0
36
Ystävän kanssa mietittiin, että kumpi olis parempi:

a) Mies OIKEASTI rakastaa vaimoaan, huomioi, hellii, kuuntelee. Hoitaa lapset, leikkii.. On muutenkin hyvin hellä, ihana ja huomaavainen. Näyttää kaikille miten naista kohdellaan. Mutta pettää. Ei mitään vakio-hoitoa, satunaisia baarinaisia. Seksi on seksiä-periaatteella, lisätään sen verran.

VAI

b) Mies pitää vaimostaan, mutta ei niinkään noteeraa, kuuntele, eikä huomioi. Ei helli, ei silitä, ei halaa. Ei ota vaimon mielipiteitä huomioon, ei vaivaudu aina kuuntelemaan, saati vastaamaan. Kohtelee epäkunnioittavasti tilanteessa kuin tilanteessa. Lapsille enemmänkin räyhää ja on kärttyisä. Mutta ei mistään hinnasta petä, ikinä.

Näitä pohdittiin, muutaman siiderin jälkeen :D

Mitä mieltä te, kumpi "parempi"? Ja miksi?

Emmä tiedä, molemmat on aika ikäviä juttuja... Toisaalta A olis ihan hyvä ja kunnollinen mies, mutta se pettäminen... B taas... Muuten tyly ja ikävä mutta ei pettäis... Hmm... Kyllä mä sanon, että B olis pahempi.

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
a) kuulostaa tavallaan hyvältä mutta kaikki se hellittely ym. on kaikki valhetta. todennäköisesti vääristä syistä huomioi.

Mut siis oikeasti rakastaa vaimoaan, mut pitää seksiä vaan seksinä...
Musta se ei ole kovinkaan aitoa rakkautta jos haluaa toista loukata. Tietysti jos asia molemminpuolin sovittu ni sitten on ok.

Muuten ottaisin b)vaihtoehdon ja yrittäisin tehdä asialle jotain. J0s ei onnistus ni kumpaakaan ukkoa en huolis =)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
a) kuulostaa tavallaan hyvältä mutta kaikki se hellittely ym. on kaikki valhetta. todennäköisesti vääristä syistä huomioi.

Mut siis oikeasti rakastaa vaimoaan, mut pitää seksiä vaan seksinä...

ei oo aitoa rakkautta jos käy selän takana panemassa muita. ei millään voi olla.

Kamalaa sanoa näin, mutta kyllä B on pahempi ja JOS pakko olisi niin A:n ottaisin... Ehkä pystyisin sulkemaan silmäni miehen sekoiluilta, JOS niistä ei mulle ehdointahdoin kerrottaisi ja tulisi yöksi kotiin. Se mitä ei tiedä, ei satuta. Näin uskon.

Mutta ikinä en kumpaakaan noista vaihtoehdoista haluaisi. Ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Parempi ilman miestä sitten kokonaan. Tai voisin tuon A:n ottaa ja itsekin pitää sivusuhdetta.

Niinpä.

Pohdittiin siis, et onko se pettäminen sit kaikista kamalinta, et eikö tuollainen "henkinen riisto" ole niin pahaa?? Näköjään ei, jos suurin osa ottaisi miehen b :(

Minun mieheni paljastui olevansa tuo A, ja eipä paljon se oletettu rakkaus ja huomioiminen ja hyvänä isänä oleminen lohduta, joten nyt valitsisin sen B,
tuon B kanssa kun ei joutusi kokemaan sitä petetyksi tulemisen tuskaa.
Nuo molemmat on kyllä aivan hanurista joten oikeasti ottaisin C:n ei miestä ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Parempi ilman miestä sitten kokonaan. Tai voisin tuon A:n ottaa ja itsekin pitää sivusuhdetta.

Niinpä.

Pohdittiin siis, et onko se pettäminen sit kaikista kamalinta, et eikö tuollainen "henkinen riisto" ole niin pahaa?? Näköjään ei, jos suurin osa ottaisi miehen b :(

Mutta voisko sen A:n mihinkään sanomiseen/tekemiseen luottaa? Onko se malli-isä huonon omantunnon takia? Voisko sitä rakastella sen miehen kans ja olla ajattelematta niitä muita naisia? Mä en vois..

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mutta voisko sen A:n mihinkään sanomiseen/tekemiseen luottaa? Onko se malli-isä huonon omantunnon takia? Voisko sitä rakastella sen miehen kans ja olla ajattelematta niitä muita naisia? Mä en vois..

Jos ei tiedä, että se käypi??
En tiiä onko täs mitään järkeä, ajateltiin vaan... :whistle:

No eihän sit tälläi voi verrata..siis jos ei tosta A:sta tietäis et se käy vieraissa niin eihän siinä oo sillon mitää vikaa. Koska sillon toi B olis vaan ihan täys paska verrattuna A:han..kaikki B:n viat on niin näkyvillä.

No eihän sit tälläi voi verrata..siis jos ei tosta A:sta tietäis et se käy vieraissa niin eihän siinä oo sillon mitää vikaa. Koska sillon toi B olis vaan ihan täys paska verrattuna A:han..kaikki B:n viat on niin näkyvillä.

Niin... Olipas tämä hankalaa B)

Yhteistyössä