G: Kumpia olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli

Vieras
Jos kävelet vaikka ruuhkaisella kadulla, kumpaan rymään kuulut, siihen joka väistää ihmisiä vai siihen ketä täytyy väistää?

Pari päivää sitten oltiin kauppakeskuksessa ostoksilla ja sain huomata, että todella harva ihmisistä enää viitsii väistää, jos en ite väistäisi niin päin käveltäisiin!!! Tämä vituttaa varsinkin vaunujen kanssa liikkuessa ahtaassa tilassa. Millään ei väistettäis ja melkein päälle tullaan vaikka ite kuinka yrittää väistyä...

Väistän vähän, mutten väistele. :| Oletan siis että vastaantulijakin väistää "oman osansa".
Siis kyllä mä yritän päästä suoraan kävelemään, kun yleensä viuhdon hirmukiireessä. Yleensä yritän ottaa katsekontaktia vastaantulijoihin, väistävät helpommalla :whistle:

Vaunuja väistän kyllä, niillä kun ei voi ottaa sivuaskelia :D

ne ihmiset jotka näee tulevansa päin, kiristää... samoin autoillessa.. eli jos ei itse väistä jää alle.. Vaikka joskus tekeekin niin että näkee jo kaukaa et joku ei meinaa väistää niin oikein uhmalla painelen minäkin päin :D vanhat ihmiset on pahimpia..

Väistäjä, enkä kyllä käsitä, että miten ihmiset voi kävellä niin, ettei yhtään varo muita. Mulla se väistämisvimma johtuu enemmän itsekkyydestä kuin halusta olla kohtelias. Ei minua innosta ajatus siitä, että uppo-oudot ihmiset tulisivat liian liki.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En väistä, jolloin minua päin kävellään. Silti en väistä. B)

Olen aina tiennyt uskovaiset tavoiltaan moukiksi, ja taas se on todistettu.

Luulet varmaan itse olevas sivistynytkin? :laugh:

Ja sinäkö piilovittuilija sitten et olekaan? :o :laugh: