G: Laita nämä pahat teot pahimmuusjärjestykseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei vielä lapsia ja omaan lapseen varmaan muuttuu kanta. Mieheni kanta on eri jo nyt.
Mutta:
1. Viattoman aikuisen murhaaminen
2. Lapsen murhaaminen
3. Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
4. Lapsen kidnappaus
5. Naisen raiskaaminen

Mä en vieläkään käsitä sitä, miten jonkun mielestä voi olla pahempi joutua seksuaalisesti hyväksikäytetyksi kuin kuolla? :o Oikeastiko se ei olisi pahempaa, jos lapsenne murhattaisiin? :o Hyväksikäytön jälkeen voi sentään vielä jatkaa elämää.

2. Lapsen murhaaminen
6. Lapsen tappaminen
7. Aikuisen tappaminen
4. Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
3. Naisen raiskaaminen
5. Lapsen kidnappaus

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2. Lapsen murhaaminen
3. Naisen raiskaaminen
5. Lapsen kidnappaus

No minusta pahoja tekoja ei oikeen voi pistää järjestykseen. Mutta jos ois pakko omalle kohalle valita, niin murhat tulis tietenkin viimeisenä. Sitten lapsen hyväkskäyttö. Kakkosena tulis naisen raiskaus ja jos pakko olis valita, niin mieluiten meille tuo lapsen kidnappaus, jos lapsen saisi terveenä lunnaita vastaan pian takaisin. Jos lasta ei saisi takaisin niin tääkin tippuis listan alimmaiseksi.

vaikee sanoa.. siis erittäin vaikee.. laitan järjestykseen siinä järjestyksessä mikä mulle tuntuis pahimmalta eli
1. lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
2. lapse kidnappaus jos lasta ei sais koskaan takaisin
3. lapsen murhaaminen, tietäisin ainakin et lapsi ei tuu koskaan enää takaisin
4.viattoman aikuisen murhaaminen
5. naisen raiskaus vaik se olis kauheeta

Mä en vieläkään käsitä sitä, miten jonkun mielestä voi olla pahempi joutua seksuaalisesti hyväksikäytetyksi kuin kuolla? :o Oikeastiko se ei olisi pahempaa, jos lapsenne murhattaisiin? :o Hyväksikäytön jälkeen voi sentään vielä jatkaa elämää.

Jos ne on äärimuslimeja. Siellä lapsi on likainen ja kelvoton enää elämään jos se on raiskattu.

siis mä lasken lapsen hyväksikäytön niin kamalana et en usko et lapsella olis enää "hyvää" elämää, tosin en tiedä ku ei oo ketään tuttua kelle olis lapsena käyny niin...... siks sanoin et se on vaikee sanoa mikä olis karmeinta

Minä en arviokaan järjestystä itseni kannalta suhteessa lapsiini, vaan uhrin näkökulmasta. Ja vaikka selvisin hyväksikäytöstä "hengissä", olisin ehkä mielummin kuollut kerta laakista.

Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:
siis mä lasken lapsen hyväksikäytön niin kamalana et en usko et lapsella olis enää "hyvää" elämää, tosin en tiedä ku ei oo ketään tuttua kelle olis lapsena käyny niin...... siks sanoin et se on vaikee sanoa mikä olis karmeinta

Ok. Mä tunnen ihmisen, jota oma isä käytti seksuaalisesti hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Minä en arviokaan järjestystä itseni kannalta suhteessa lapsiini, vaan uhrin näkökulmasta. Ja vaikka selvisin hyväksikäytöstä "hengissä", olisin ehkä mielummin kuollut kerta laakista.

No monet lapset ja nuoret ovat kuitenkin jollain tavalla selvinneet. Myös ystäväni, joka oli lapsena ja nuorena isänsä insestin uhri.

2. Lapsen murhaaminen
3. Naisen raiskaaminen
5. Lapsen kidnappaus

Lapsen murhaaminen Viattoman aikuisen murhaaminen
Lapsen kidnappaus
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
Naisen raiskaaminen

Kahden vaiheilla olen nro 1 sijan kanssa..
Ehkä mä kuienkin laitan siihen tämän:
1.Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö . Tuo on jotenkin niin keiroa ja sairasta että en voi ikimaailmassa ymmärtää miten joku voi tehdä noin! Ei se pahempaa ole kuin lapsen murhaaminen, mutta jotenkin niin kamalaa että siinä on elämä pilalla.
joten lista jatkuu näin:

2.Lapsen murhaaminen
3.Viattoman aikuisen murhaaminen
4.Lapsen kidnappaus
5.Naisen raiskaaminen

Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:

Ok. Mä tunnen ihmisen, jota oma isä käytti seksuaalisesti hyväksi.

Kyllä mä ainakin ihan elää tykkään.

2. Lapsen murhaaminen
6. Lapsen tappaminen
7. Aikuisen tappaminen
5. Lapsen kidnappaus
3. Naisen raiskaaminen

Yhteistyössä