M
mulla
Vieras
Ei missään nimessä hauska tai hassu ja ehkä legendaarinen-sanakaan ei sitä kuvaa, mutta ikimuistoisin itselleni on miikulin ketju Miisa(?) tytöstä :-(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Linqvistin hihvi
:ashamed:
Tätä kannatan =)
Tämä on kyllä mennyt ohi.. Mitähän pitää sisällään?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä muistan jonkun ketjun, kun joku oli kiskonut joulukuusen alas vessanpöntöstä. Se oli tosi hassua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä muistan jonkun ketjun, kun joku oli kiskonut joulukuusen alas vessanpöntöstä. Se oli tosi hassua.![]()
http://kaksplus.fi/keskustelu/t940252
sama tuli mieleen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari harmaana:Kyä se paras on vissiin se uusi palstalainen esittäytyy... siinä oli kaikkien nikeistä tehty pilaa. Hitto kun ei oo tällä koneella tallella.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari harmaana:Kyä se paras on vissiin se uusi palstalainen esittäytyy... siinä oli kaikkien nikeistä tehty pilaa. Hitto kun ei oo tällä koneella tallella.