G: Liberolaukun ja -laatikon sisältö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liberot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liberot

Vieras
Mitäs ootte saaneet synnärin liberolaukusta ja 1/2-vuotiaan liberolaatikosta?

laukusta:
vaippoja, puhdistuspyyhkeitä, kylpyöljyä, keijut-kirja

laatikosta:
housuvaippoja, puhdistuspyyhkeitä, kylpyöljyä, siteitä, nalle puh-kirja, rapiseva vauva-kirja

Laukussa oli Dumbo-kirja (tammikuussa -08), näytteitä (pesuaine, kylpyöljy...olikohan muuta), vaippoja vauvalle, puhdistuspyyhe, kolmioliina (mulle ei oikein auennut, mikä se on - uniriepu, kolmioliina vai mikä?), pieni lelu

Liberopakettia en hakenut

Mä mietinkin että saako sitä laukkua enää kun on nyt tullut se laatikko. Mutta ilmeisesti saa.... liberohan nyt lahjoo äitejä.

Itsellä vielä muutama kuukausi aikaa mutta kiva saada sitten jotain tuollaista ekstraa

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Laukussa oli Dumbo-kirja (tammikuussa -08), näytteitä (pesuaine, kylpyöljy...olikohan muuta), vaippoja vauvalle, puhdistuspyyhe, kolmioliina (mulle ei oikein auennut, mikä se on - uniriepu, kolmioliina vai mikä?), pieni lelu

Liberopakettia en hakenut

Mun tammikuun kassi oli muuten sama mutta ei siinä mitään lelua tai kolmioliinaa ollut ja dumbikirjan sijasta oli matami mimmi kirja (tai en oo ihan varma, on meillä dumbokin.

Puolivuotispaketissa oli housuvaippoja, puhdistusliinoja, maatila- kirja ja sellainen esim. sängynreunaan ripustettava rapiseva ja vinkuva kangaskirja.

En minäkään noita mitenkään pakollisina tai edes tarpeellisena pidä, mutta nuo vaippanäytteet ja puhdistuspyyhkeet on ollu ihan mukava kokeilla.

Meillä oli joko Aristokattien Marie karkuteillä tai Dumbo.
Kun meillä on molemmat, enkä ole yhtään varma enää kumpi tuli siinä laukussa mukana. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana-vaimikäsoli:
Kun meillä on molemmat, enkä ole yhtään varma enää kumpi tuli siinä laukussa mukana. :whistle:

Muuten, meillä tais olla se Dumbo-kirja heinäkuussa -06 ja Aristokatit tänä vuonna tammikuussa...vaioliko se toisin päin? :whistle: No, joka tapauksessa nuo kirjat on saatu Liberolaukusta + Dalmatialaiset-kirja huhtikuussa -04.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana-vaimikäsoli:

Muuten, meillä tais olla se Dumbo-kirja heinäkuussa -06 ja Aristokatit tänä vuonna tammikuussa...vaioliko se toisin päin? :whistle: No, joka tapauksessa nuo kirjat on saatu Liberolaukusta + Dalmatialaiset-kirja huhtikuussa -04.

:D
Paljoa selvensi. Joo, siis Helmikuussa -08 kuitenkin.
Niin joo, kesällä -03 tuli Robin Hood

Uusimmat

Yhteistyössä