T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow::attn: minä... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow::attn: minä... :wave:
Mulla varmaan vielä kuvakin "susta" koneella, linkitänkö =) ?
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow::attn: minä... :wave:
kiva että kelpasi kun piti tallentaa.. haluutko lisää kuvia?
:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow::attn: minä... :wave:
kiva että kelpasi kun piti tallentaa.. haluutko lisää kuvia?
:kieh:
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Piti ihan tarkistaasieltähän se pompsahti näytölle
![]()
![]()
Sanon tämän ihan vaan..naisena: sulla kyllä seksikäs vatsa
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Piti ihan tarkistaasieltähän se pompsahti näytölle
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Piti ihan tarkistaasieltähän se pompsahti näytölle
![]()
![]()
kiitti...![]()
pistä oma kuva mulle...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Piti ihan tarkistaasieltähän se pompsahti näytölle
![]()
![]()
kiitti...![]()
pistä oma kuva mulle...![]()
Älä yllytä hullua, ties minkä kuvan laitan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Kapu, sulle on yv :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Huh, meikä lähtee suihkuun![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saana:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Antonio Panderas. (meniköhän toi sukunimi noin..? )
kyllä menee![]()