G: Mauttomin joululahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie taidan olla oikeesti maailman huononin lahjanostaja :D :ashamed: Suklaata olen laittanut anopille ja appiukolle, raaputusarpoja viedään mummulle sekä halpiskynttiläkippoja ilahduttamaan ystävää :snotty: :ashamed: Ja mä ainakin rakastan jos saan kauneudenhoitotutoteita! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja maija20:
tuoksut, eau de toiletet ja vastaavat. Ahdistuisin, jos saisin sellaisia. Samoin kaikki kauneudenhoitovälineet. Samoin kaikki vaatteet, ei missään tapauksessa voi ostaa mitään vaatteita vieraille tai omalle kullalle!

Mä tykkäisin suihkugeeleistä, meikkipaleteista tai hiustenkuivaajasta (olettaen, ettei mulla sellaista olisi ja lahjanantaja tietäisi sen etukäteen), mutta jotain ihovoiteita olisi mielestäni aika vaarallista ostaa tietämättä mikä lahjansaajalle käy... (Onneksi ei ole sellaisia lahjoina koskaan näkynytkään.)

arvat -> kelpaa!
konvehdit -> kelpaa todellakin, nami!
kynttiläkippoja en ole koskaan saanut, mut kynttilät kelpaa lahjaksi, ihan sama vaik olis vaan " jotain tiimarista hankittuja "
viime jouluna sain ihme valoköynnöksen, sil ei kyl ole mitään käyttöä!! ruma ku mikäki..

Kauheesti haukutaan Tiimaria!

Kauan kauan sitten etsiskelin joulukuusen koristeita. Tavarataloissa oli lähinnä kimaltelevia palloja ja nauhoja ym. tavanomaista, mutta Tiimaristapa löytyi langasta tehtyjä tonttuja, puisia sydämiä, olkitähtiä ym. :heart: