V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte en kerro ettei naisia ala himottaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte en kerro ettei naisia ala himottaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte en kerro ettei naisia ala himottaa B)
Tuskin vaan... Mulla ainakin aika tärkeetä on se, että miehellä seisoo, ja aika selvästi olet tuonut esille että miehelläsi on vähän ongelmia sillä puolella...Larke mutta löysä, vai kuin..?
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:itte en kerro ettei naisia ala himottaa B)
Tuskin vaan... Mulla ainakin aika tärkeetä on se, että miehellä seisoo, ja aika selvästi olet tuonut esille että miehelläsi on vähän ongelmia sillä puolella...Larke mutta löysä, vai kuin..?
Tottatoi................ mut jos oisit nähny sillon ku se seiso ni oisit pyörtyny...............
Alkuperäinen kirjoittaja vv:exällä oli liian pitkä,,sattui aina takaapäin vedettäessä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja vv:exällä oli liian pitkä,,sattui aina takaapäin vedettäessä :/
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja vv:exällä oli liian pitkä,,sattui aina takaapäin vedettäessä :/
:hug:
ei se haitannut,,kävin sitten vieraissa jos halusin takaapäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Pituudella ei ole MITÄÄN väliä, pikemminkin todennäköisesti törmää liian pitkään kuin liian lyhyeen. Paksuus se on mikä tuntuu jos on tuntuakseen. Omalla miehellä on just passeli, ehkä liiankin pitkä ts. lyhyemmälläkin pärjäisi jos vain paksuus olisi tuo sama mitä nyt... Ja pienin tapaamani oli n. 10-12 cm ja about sormen paksuinen. Ei hyvä. Ja isoin oli liian iso!! Aivan järkyn pitkä ja ihan liian paksu, sattui ja kovasti!!
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Pituudella ei ole MITÄÄN väliä, pikemminkin todennäköisesti törmää liian pitkään kuin liian lyhyeen. Paksuus se on mikä tuntuu jos on tuntuakseen. Omalla miehellä on just passeli, ehkä liiankin pitkä ts. lyhyemmälläkin pärjäisi jos vain paksuus olisi tuo sama mitä nyt... Ja pienin tapaamani oli n. 10-12 cm ja about sormen paksuinen. Ei hyvä. Ja isoin oli liian iso!! Aivan järkyn pitkä ja ihan liian paksu, sattui ja kovasti!!
Peesi. Omalla miehellä kans just sopivan paksuinen ja pituinen mutta mua ei haittais vaikka olis hiukan lyhempikin.. Mutta ennen kaikkea mun miehellä on kaunein vehje mitä oon ikinä nähnyt! Se on juuri oikea mallikuva vehje :heart: