G:Mielestäsi paras ikä saada esikoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja x:
ei ole jokaiselle sopivaa ikää. riippuu esim elämäntilanteesta. kauheeta yleistämistä täällä! onko täällä vähän yksinkertaista porukkaa?!!!

No kai tässä on tarkoitus niinkuin gallupinomaisesti laskea keskiarvoa..?

Alkuperäinen kirjoittaja x:
ei ole jokaiselle sopivaa ikää. riippuu esim elämäntilanteesta. kauheeta yleistämistä täällä! onko täällä vähän yksinkertaista porukkaa?!!!

Tämä olikin ihan yleisesti ja tuohon elämäntilanteeseen onkin tuo "jos mahdollisuudet" :)
Eli jos oletetaan että ON talous+hyvä mies jne

Elkää ottako niin henkilökohtasesti.

Sanoisin 22-28, tosi yksilöittäin voi heittää paljonkin. Itse olen tällä hetkellä 23 ja vauvakuumeillut pahasti jo 3 vuotta. Itselläni ei kuitenkaan vieläkään ole elämä opiskelujen jne vuoksi siinä mallissa että voisi antaa palaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
19-20 kun on valmistunut koulusta..

Minä olin tuolloin "valmistunut" vasta lukiosta :O

Koulusta (yliopisto) valmistun vasta 25-vuotiaana. Vastaisinko siis 25-26 -vuotiaana, kun on valmistunut koulusta? ;)

Saman aikaisempi vastaus oli 48 joten en laske tätä keskimäärään...

Alkuperäinen kirjoittaja jees:
musta 25-->30 on aikas vanhan puoleinen saada esikoinen... varsinkin jos suunnittelee lapsia enemmänkin ko sen yhden...mutta se on mun mielipiteeni...

Ei sitten tullut mieleen, että sitä lasta ei välttämättä saada silloin kun halutaan. Ei onnistu raskautuminen tai ei edes sopivaa kumppania jonka kanssa yrittää lasta.

Itse sain esikoiseni 24-vuotiaana ja se oli mulle hyvä ikä. En silti ala sanomaan, että kaikkien pitäisi saada esikoinen viimeistään tuossa iässä vaan jokainen saa lapsen silloin pystyy ja haluaa.

Yhteistyössä