g.mielikuvia nikeistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pönttösaurus:
mitä mielikuvia teille tulee nimimerkeistä? :) nibbleristä tulee jostain syystä mieleen tissikoru. :D

mull tulee susta mieleen pöntössä uiva dinosaurus,ja nibbler kuulostaa kyllä nännirenkaalta :laugh:

nyynästä tulee mieleen että sillä olis aina sininen pipo päässä (ei oo perusteluja)

kangasajuruohosta tulee mieleen semmonen pullantuoksunen mummeli. sillä on esiliina ja kiharat hiukset ja pyöreet rillit ja se leipoo ja leipoo ja kokkailee ja kutoo...

autsista tulee mieleen desperate houseviwesta se kömpelö niistä :)

auts sormessa laastari
keittiönoita tulee mieleen milla magia
kotona kirves kädessä tykkää hakkailla halkoja jonkun mummonmökin pihalla
Lunatic mulle tulee mieleen nainen joka makaa kasvonaamio naamassa
saikku aina kipee

äh, emmä nyt muista enempää edes nikkejä :ashamed: :snotty:

Mä en tiedä miksi, mut mulle jostain syystä on Keittiönoita-nikistä aina tullut mieleen pienikokoinen, laiha ja lyhyttukkainen nainen, jolla on sikaisot -80-luvun silmälasit ja lyhyt tukka ja joka polttaa röökiä ketjussa... :whistle: :whistle: :whistle:

Kotona kirves kädessä: Pitää kotona lähes natsimaista kuria
Vartooja: Rauhallinen ja kärsivällinen
Riemurasia: Iloinen ja vapaamielinen
Keittiönoita: Lasten ja miehen menessä nukkumaan, alkaa lukemaan noidan käsikirjaa ja kuuluu wiccalaisiin
... Nuo nyt tuli ekana mieleen :D

Jonsered: Traktori
Nibbler on se nännikoru, usko jo :D
Aurinkokunta; paljainjaloin kukkaseppelepäässä aina mieli avoimena ja iloisena tallustava "hippihörhelö"
Lunacy Sioux: Intianipäällikkö
Kärppänä heinälatoon; pieni ja liukas ovela luikku
Peppuliini; pieni ja pyöreä aina iloinen
Sörhipykero; semmoinen avikolla pyörivä risukasa, mikä se nyt onkan nimeltään

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:

No ihan pelkästään nikistä tulee mieleen se Kekkilän multamainos, jossa ne tönkii sitä multaa kädet mustana.
Siis että siekin näpyttelet siellä omaa näppistäs kynnenaluset täynnä multaa, kämmenet mustana... ja vaatteet ja pöydät on siinä lähellä täynnänsä multaisia sormen- ja kädenjälkiä. :ashamed:

Yhteistyössä