G: Mies lyö/tönii/potkii ja nimittelee alentavasti, jätätkö miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Mätkisin kyllä takasin sen kun ehtisin! =) Mun päälle ei kyllä käytäs ilman kunnon vastarintaa se on saletti. Ja sit varmaan jättäsin.

peesi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jepjep..ja olisit pahimmastapaukses kuollu sen jälkeen..

Muutoin ihan jees aviomies, tuo rahaa kotiin ja juo kaljaakin vaan viikonloppuisin ja kuskaa lapsia harkkoihin.

En mä kyllä tuollaistakaan katselisi! Saati sitten noista muista mitä mainitsit, henkistä tai fyysistä väkivaltaa en hyväksyisi lainkaan!!

Tietysti jättäisin miehen, tosin en olisi noinkaan kauaa kestänyt suhteessa moisen rikollisen kanssa!!

Jätätisin, tosin olisin todennäköisesti jättänyt jo aikoja sitten... uskoisin että tuo tilanne on alkanut paljon aikaisemmin, ei vasta kolmannen lapsen ja yhteisen asuntolainan myötä.

No mäkin sitten kuulun siihen vähemmistöön. Sillä mäkin lähtisin ensimmäisestä huorittelusta tai tuuppaisusta. Sellaista miestä ei olekkaan joka saisi mua kohdella väkivalloin! Itseasiassa lähtisin jo jos mua kohdeltaisiin mitenkään epäkunnioittavasti tai väheksyvästi. Enkä myöskään kohtelisi niin omaa puolisoani.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Jaa-a. Sen lisäksi että jättäisin - niin kostaisin niin että tuntuu. Mitähän herran auto esim. tykkäisi peltinaarmusta konepelillä "huora" tai ne samat potkut auton kylkeen kertaa kymmenen :D.
Lisäksi en tunnustaisi tekojani vaan mies joutuisi nielemään tappion. Mutta tietäisi mistä ne jutut tuli koska olisi mua nimittänyt ja potkassut :D:D

paitsi että yleensä tuommoinen ap:n kuvailema mies on niin häiriintynyt, että varmasti tulisi kostamaan sulle vielä pahemmin kun kerran tietäisi että sä oot kaiken takana. vois olla hengenlähtö oikeasti lähellä.

Voisi kyllä olla niinkin. Luin tänään ( juuri äsken ) hesarista että narsistit ja pesoonallisuushäiriöiset ( väkivalta yms. )on usein mielisairaita ja ettei niille saa vitsailla ja kostaa kun ei ne ymmärrä. Allekirjoitan kyllä sen kokemuksella :/

Kyllä olisin jo jättänyt aikaa sitten. Ei ensimmäistäkään uhkaavaa elettä mun suuntaan. Oon pieni nainen, mun ainoa puolustuskeino on pitää tollaset tyypit loitolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Ensimmäisestä huorittelusta tai läpsäisystä lähtisi ukko pihalle.

Älkää ny viittikö, kukaan tuota usko...98% palstan naisista antais heti anteeksi.

Näinpä juuri. Iteskin aikanaan uhosin, että heti eroaisin.
Vaan kun sitten exä/lasteni bio-isä käyttäytyi noin, nielin sitä 9 vuotta kunnes oli vihdoin munaa lähteä lasten kanssa lopullisesti ja hemmetin hyvä että edes myöhään kun ettei millonkaan.

Kaikki ei ole mustavalkoista ja sen tajuaa vasta kun osuu omalle kohdalle.

En ole jättänyt pihdissään pitäävää henkistä väkivaltaa harjoittavaa miestäni vieläkään. Enkä varmaan tule koskaan jättämäänkään. Syyt ovat moninaiset ja monitahoiset. Mutta tärkein ja painavin syy on se, että kun olen lähellä, niin tiedän missä mennään ja huomaan vaaran ennusmerkit heti. Niin pystyn suojelemaan itseäni ja lapsiamme.

Alkuperäinen kirjoittaja meitäkin on:
En ole jättänyt pihdissään pitäävää henkistä väkivaltaa harjoittavaa miestäni vieläkään. Enkä varmaan tule koskaan jättämäänkään. Syyt ovat moninaiset ja monitahoiset. Mutta tärkein ja painavin syy on se, että kun olen lähellä, niin tiedän missä mennään ja huomaan vaaran ennusmerkit heti. Niin pystyn suojelemaan itseäni ja lapsiamme.

Voisi olla minun kirjoittamani...

Yhteistyössä