G: Mikä ärsyttää eniten muissa ihmisissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsytys

Vieras
Näitä aloituksia on varmaan sata, mutta kysynpä kuitenkin.... ;)

Mikä teitä siis ärsyttää toisissa ihmisissä? Esim. sanat, lausahdukset, käytös yms.

Mua itseäni on alkanut ärsyttää täällä työpaikalla, kun portaita joudun käyttämään, se että ihmisiä tulee jyrkissä kierreportaissa kaksi (tai useampia) rinnatusten vastaan. Kumpikaan niistä ei väistä, ja mä liiskaannun kaiteeseen kiinni. Sitten saan "kehtaatkin tulla meitä vastaan"-katseita. Pieni juttuhan tuo on mutta ärsyttää.

Mun miestä ärsyttää Tila-ohjelman yksi sisustussuunnittelija, olisko nimeltään Marianne. Miehen mielestä tämä nainen laittaa liian moneen sanaan kin-päätteen esim. "Tämäkin sänky onkin ihanan pehmeäkin". :)

En pysty enää puhumaan hänen kanssaan puhelimessakaan, kun ei hän usko minua tai kuuntele yhtään mitä sanon, koska hän on itse aina mielestään ainoa oikeassa olija !! Harmi kun pitää tuon lapsemme takia pitää melko tiivistä yhteyttä, muuten saisi puolestani painua hevon v-ttuun koko ämmä !! Hän kun on mummo ja ainoa lapsenlapsi ym.ym...

sellaset jankkaajat. jos joku kysyy että lähetkö ja vastaan että en niin sitten tulee sen sata kertaa että no mikset lähe ja lähe nyyy.. :headwall: ja sitte sellaset minä oon aina oikeessa-tyypit

Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
ihmisten välinpitämättömyys, itsekkyys ja epäempaattisuus :|

Tämä justiinsa etenkin sellaisissa tilanteissa kun olisi hymy paikallaan. Törötetään vaan menemään niinkuin ei toista olisi olemassakaan. Helsingissähän tämä ilmeettömyys on trendikästä, mutta mun mielestä täällä maaseutupitäjissä vois sentään vähän relata.

Yhteistyössä