A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:se on hyvännäköinen, seksikäs, ihana, idiootti, joskus hölmö, hauska, ajattelee samalla tavalla kuin mä, haluaa mua, tykkää musta, kehuu mua, huomioi,hellii :heart:
Ja sinä MIELETTÖMÄN KATEELLINEN.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:se on hyvännäköinen, seksikäs, ihana, idiootti, joskus hölmö, hauska, ajattelee samalla tavalla kuin mä, haluaa mua, tykkää musta, kehuu mua, huomioi,hellii :heart:
taidat olla aika pinnallinen ja itsekeskeinen?
Alkuperäinen kirjoittaja :):huumorintaju, saa mut nauramaan, tykkää lapsista, on komea ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:se on hyvännäköinen, seksikäs, ihana, idiootti, joskus hölmö, hauska, ajattelee samalla tavalla kuin mä, haluaa mua, tykkää musta, kehuu mua, huomioi,hellii :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja näin se taitaa vain mennä:Ja sinä MIELETTÖMÄN KATEELLINEN.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:se on hyvännäköinen, seksikäs, ihana, idiootti, joskus hölmö, hauska, ajattelee samalla tavalla kuin mä, haluaa mua, tykkää musta, kehuu mua, huomioi,hellii :heart: