G: Mikä on mielestäsi kaikkein rumin/kaunein ulkoiluvaatemerkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Siis ei tuijoteta ominaisuuksiin tai hintaan vaan pelkästään ulkonäköön. Mikä on mielestäsi kaikkein rumin(tai millä merkillä on eniten rumia ulkovaatteita) ja mikä kaunein?

Mun mielestä ehdottomasti rumin on lotta&lassi, niitä kauheampia en oo vielä koskaan missään nähny. Kakkosena on sitte Moonkidsin haalarit, mulla tulee niistä mieleen lähinnä navettahaalari. Lenne on taas mun suosikki ulkonäön puolesta, Lennellä on ollu paljon tosi ihania malleja ja kuoseja ulkovaatteissa.

Lassiesta tykkään kaikkein vähiten. Jonathan seuraavana, sitten reima. Ehdoton yökötys on frillat ja toisena vyötärökure.

Yksivärinen, kapealinjainen (istuva), ilman turhia leikkauksia/saumoja/värihässäköitä on eniten mieleeni. Yhden sellaisen löysin h&m:ltä, ja kappahlissakin viime vuoden mallistossa oli. Sitten mololla ja ticketilläkin on. Paitsi othellon mallista en tykkää, enkä kovin "löysästä" baggie-mallisesta. On melko hankalaa löytää haalari..

hähhh??? Mä kun rassukka ostan vain ominaisuuksien perusteella, ja sen, ettei maksa yli 100e (koska se on tyhjästä maksamista) niin en TOD ole ikinä katsonut sitten kaikkia mallistoja läpi ja arvostellut ulkonäköjä... Poikalapsi niistä ainakaan välitä, kunhan ei oo rimpsuja.

[QUOTE="vieras";24485044]hähhh??? Mä kun rassukka ostan vain ominaisuuksien perusteella, ja sen, ettei maksa yli 100e (koska se on tyhjästä maksamista) niin en TOD ole ikinä katsonut sitten kaikkia mallistoja läpi ja arvostellut ulkonäköjä... Poikalapsi niistä ainakaan välitä, kunhan ei oo rimpsuja.[/QUOTE]

No, joillekin se ulkonäkökin merkitsee jotain. En mäkään aina kaikkia mallistoja käy läpi mutta kun on 3 lasta ja on vuosikaudet ostellu ulkopukuja niin on tullu yks ja toinen merkki tutuksi niin tietää vähä minkä tyylisiä ne tekee.

Minusta Cirafilla ja Lassiellä on ehkä kaikkein rumimmat ulkovaatteet. ja suuri osa Reiman vaatteista.
Kauniita löytyy monelta merkiltä, Ticketistä Moloon.

[QUOTE="vieras";24485044]hähhh??? Mä kun rassukka ostan vain ominaisuuksien perusteella, ja sen, ettei maksa yli 100e (koska se on tyhjästä maksamista) niin en TOD ole ikinä katsonut sitten kaikkia mallistoja läpi ja arvostellut ulkonäköjä... Poikalapsi niistä ainakaan välitä, kunhan ei oo rimpsuja.[/QUOTE]

Totta kai myös vaatteen ulkonäöllä on väliä!

rasavil pääsee aika korkealle kasarityylillä. Jopa lassiella on jopa löytynyt pari siedettävää kuosia. Kolmosinhokki on cupcaken sydämet. Tosin on niillä ollut yksi kiva malli... Kivoja yleensä on ollut mololla, ticket on parina kautena mennyt kyllä pahasti alamäkeä.. Canada goosella kyllä on syötävän hyviä takkeja.

Kaikki ne merkit, joissa lukee vaatemerkki ISOILLA kirjaimilla vaatteen näkyvissä osissa.
En näe järkeä maksaa vaatteista vain siksi, että pääsen merkkejä mainostamaan.
Tällaisessa mainostilanteessa oikeastaan käyttäjälle pitäisi maksaa :)

Yhteistyössä