M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:2v voisi olla helpoin ikäero. tosiaan isompi on yleensä jo kuiva ja syö itse ym.
Eikä tarvitse viedä jatkuvasti kerhoon, puistoon osapäivähoitoon jne. eli ei ole pakko lähteä minnekään jos pienempi sairastelee tai nukkuu huonosti. 2-vuotiaalle riittää se koti ja vanhemmat, kun taas jos ikäeroa olisi 3-4v nykyään usein vaaditaan,e ttä vanhemmat jaksavat harrastaa sosiaalistamista, tarkoittaen puistoja, jne. ja se on rankkaa jos pienempi sattuu sairastamaan paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:En voi kun omasta puolestani kommentoida eli meille oli passeli melkein 6 vuoden ikäero. Tällöin on molemmista saanut kaiken irti. Ehkäpä joku 4 vuotta olis kanssa toiminut
Alkuperäinen kirjoittaja minulla:Minulla ekat lapset tasan 12kk ikäerolla ja sitä en todellakaan suosittele kenellekään! Ei mitään hyvää sanottavaa, pilasin oman elämäni ja lastenikin
Seuraava tulikin sitten 3v. ikäerolla ja se oli oikein hyvä ikäero, nyt jos vielä neljännen "tekisin" niin 3v. vähintään ikäeroksi edelliseen jos ei enemmänkin.
sanoisin että mitä isompi ikäero, sitä parempi kun äiti jaksaa eikä ole ihan väsynyt ja masentunut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minulla:Minulla ekat lapset tasan 12kk ikäerolla ja sitä en todellakaan suosittele kenellekään! Ei mitään hyvää sanottavaa, pilasin oman elämäni ja lastenikin
Seuraava tulikin sitten 3v. ikäerolla ja se oli oikein hyvä ikäero, nyt jos vielä neljännen "tekisin" niin 3v. vähintään ikäeroksi edelliseen jos ei enemmänkin.
sanoisin että mitä isompi ikäero, sitä parempi kun äiti jaksaa eikä ole ihan väsynyt ja masentunut.
Meillä on myös se 12kk ikäero ja voin suositella, oletkos varma että se oli lasten ikäero joka elämäsi pilasi? Saavathan toiset kaksosiakin, enkä ole kuullut että elämä on pilalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minulla:Minulla ekat lapset tasan 12kk ikäerolla ja sitä en todellakaan suosittele kenellekään! Ei mitään hyvää sanottavaa, pilasin oman elämäni ja lastenikin
Meillä on myös se 12kk ikäero ja voin suositella, oletkos varma että se oli lasten ikäero joka elämäsi pilasi? Saavathan toiset kaksosiakin, enkä ole kuullut että elämä on pilalla.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Me tehdään lapset kahden vuoden ikäerolla, on meidän mielestä paras niin =)
Alkuperäinen kirjoittaja irma:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Me tehdään lapset kahden vuoden ikäerolla, on meidän mielestä paras niin =)
Se on hyvä, että TEETTE lapset kahden vuoden ikäerolla, nääs aina ei ole kyse haluamisesta ja tekemisestä, vaan saamisesta..
Alkuperäinen kirjoittaja irma:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Me tehdään lapset kahden vuoden ikäerolla, on meidän mielestä paras niin =)
Se on hyvä, että TEETTE lapset kahden vuoden ikäerolla, nääs aina ei ole kyse haluamisesta ja tekemisestä, vaan saamisesta..